Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodara

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Kainodaros pagrindai marketingo teorijoje. Kainodaros tikslai. Tikslai susiję su pelnu. Tikslai susiję su pardavimų apimtimis. Tikslai, orientuoti į konkurenciją. Kainodaros formavimą įtakojantys veiksniai. Vidiniai veiksniai. Produkto strategija. Marketingo tikslai. Marketingo komplekso strategija. Kaštai. Organizaciniai veiksniai. Prekės gyvavimo ciklo stadija. Išoriniai veiksniai. Paskirstymo kanalai. Konkurencija. Teisiniai, ekonominiai, visuomeniniai veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymas remiantis orientacija į kaštus. Metodas "savikaina plius antkainis". Nenuostolingumo metodas. Kintamų kaštų metodas. Kainos nustatymas remiantis orientacija į paklausą. Kainodara remiantis savikaina. Kainodara remiantis suvokiama verte. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Einamų kainų metodas. Uždarų konkurencinių pasiūlymų metodas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2004-11-21
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis23.37 KB
AutoriusBritva
Viso autoriaus darbų202 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word kainodara.DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2004-11-23 IP: 0.0.0.0
    ausra sako

    neblogas darbas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą