Kainodara

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Kainodaros pagrindai marketingo teorijoje. Kainodaros tikslai. Tikslai susiję su pelnu. Tikslai susiję su pardavimų apimtimis. Tikslai, orientuoti į konkurenciją. Kainodaros formavimą įtakojantys veiksniai. Vidiniai veiksniai. Produkto strategija. Marketingo tikslai. Marketingo komplekso strategija. Kaštai. Organizaciniai veiksniai. Prekės gyvavimo ciklo stadija. Išoriniai veiksniai. Paskirstymo kanalai. Konkurencija. Teisiniai, ekonominiai, visuomeniniai veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymas remiantis orientacija į kaštus. Metodas "savikaina plius antkainis". Nenuostolingumo metodas. Kintamų kaštų metodas. Kainos nustatymas remiantis orientacija į paklausą. Kainodara remiantis savikaina. Kainodara remiantis suvokiama verte. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Einamų kainų metodas. Uždarų konkurencinių pasiūlymų metodas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 23.37 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą