Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344
Aprašymas

Situacinė analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Vadovėlių, knygų SWOT analizė. CD SWOT analizė. Marketingo strategija. Strateginiai tikslai. Taktiniai tikslai. Taktinė marketingo strategija. Tikslinė rinka. Marketingo kompleksas. Prekė. Konkurenciniai pranašumai. Brandas. Įpakavimas. Skatinimas. Reklamos tikslai. Informavimas. Pozicionavimas. Skatinimas. Media planas. Paskirstymas. Veiksniai, turintys įtakos paskirstymo strategijai. CD paskirstymo sistema. CD pateikimas prekybos objektuose. Paskirstymo kaštai. Kaina. Paklausos įtaka kainai. Pasiūlos įtaka kainai. Aplinkos įtaka kainai. Nuolaidų sistema. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimo tikslai. Marketingo tyrimo metodas. Tyrimo rezultatai. Tyrimo biudžetas. Marketingo plano įgyvendinimas ir kontrolė.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-03-09
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis43 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis52.4 KB
AutoriusBritva
Viso autoriaus darbų202 darbai
Metai2002 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/Dėstytojasdr. A.I. Mockaitis
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingas.doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 43 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas
  • dr. A.I. Mockaitis
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą