Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364656667686970717273
Aprašymas

Reklamos galia, Reklama ir produkto paklausa, Reklama ir produkto kaina, Reklama ir konkurencija, Šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai, Reklamos kaip proceso sudėtis, Reklamos proceso organizavimas, Reklamos veiklos organizavimas (planavimas), Reklaminė veikla ir paklausos stimuliavimas, Reklamos davėjų (įmonių), išlaidos, jų skaičiavimo būdai, paskirtis, Reklamos išlaidų sąmatos (biudžeto) sudarymo tikslai ir uždaviniai, Reklamos (televizijoje) išlaidų efektyvumas, Patarimai efektyviai reklamai, Reklamos rinka Lietuvoje, Reklamos išlaidų lyginimas tarp Baltijos šalių, Lietuvos respublikos prezidento rinkimų kampanijos išlaidos, Reklamos agentūros Lietuvoje, Reklamos platinimo priemonės, Reklama spaudoje, Reklama televizijoje, Lauko reklama.

Ištrauka

Pastaruoju metu konkurencinė kova rinkoje vyksta ne tiek tarp prekių ir firmų, o tarp prekių ir firmų įvaizdžių. Todėl kiekvienai firmai labai svarbu susikurti tokią nuomonę apie save, kad ji būtų visapusiškai palanki firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės ir panašios kokybės prekių svarbiausią vaidmenį vaidins firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, audio-, video- klipai ir pan. atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams.
Dažniausiai reklama suprantama - kaip galutinis produktas, kurį mato vartotojas įvairiose reklamos priemonėse, pati reklama neturi jokios vertinės išraiškos. Tuo tarpu reklamos išlaidomis galėtume vadinti tokias išlaidas, kurios skirtos tų priemonių sukūrimui ir realizavimui, kitaip tariant - reklamos išlaidos - tai reklamos vertinė išraiška.
Mes šiame darbe nagrinėsime reklamos išlaidas, jų paskirtį ir efektyvumą. Pradėsime teorine medžiaga, kur nagrinėsime E.Dichtl’io, M.Vidal’io, X.Volf’o, L.Lodish’o, G. B. Gyles’o požiūrius į reklamos išlaidų nustatymą, jų efektyvumą. Pradžioje aptarsime pačią reklamos esmę – jos apibrėžimus, galią, tikslus. Taip pat bus nagrinėjamas reklamos poveikis produkto paklausai, kainai, įmonės konkurentams, šiuolaikinės reklamos proceso ypatumai, reklamos veiklos organizavimas.
Bet kokia reklama prasideda nuo reklamos davėjo, t.y. jo noro informuoti vartotoją apie produktą, ir jo skiriamų lėšų reklamai. Darbe ir aptarsime dažniausiai naudojamus reklamos išlaidų dydžio nustatymo metodus. Norėdamos šią dalį pateikti iš praktinės pusės, remsimės trimis didžiausiais Lietuvos aludariais: "Švyturiu", "Utenos alumi", "Kalnapiliu". Reklamos išlaidos nėra atsitiktinės, joms yra sudaroma sąmata (biudžetas), kurio tikslus ir uždavinius aptarsime viename iš skyrių.
Sekančiame skyriuje nagrinėsime, kokia reklama per televiziją yra laikoma efektyvia.
Kita darbo dalis bus reklamos išlaidos bei priemonės Lietuvoje. Šioje dalyje rėmėmės informacija gauta iš žiniasklaidos priemonių bei reklamos agentūrų. Šioje praktinėje darbo dalyje aptarsime bendrą Lietuvos reklamos rinkos padėtį, tendencijas, prognozes. Taip pat paminėsime populiariausias reklamos priemones bei jų efektyvumą ir palyginsime jas su situacija Latvijoje ir Estijoje.
Didelę reikšmę Lietuvos reklamos rinkai turi joje įsteigtos reklamos agentūros, todėl vienoje iš darbo dalių aprašysime, kokie yra reklamos agentūrų tipai, jų funkcijos, teikiamos paslaugos. Šiam nagrinėjimui pasirinkome (o tiksliau, sutiko būti) reklamos agentūra "Komunikacijos tiltai". Naudojimasis reklamos agentūrų paslaugomis turi privalumų ir trūkumų, kuriuos savo darbe aptarsime.
Svarbiausia reklamos proceso dalis – jos platinimo priemonės, kurios atsako į klausimą, kaip išleisti pinigus. Aprašysime tris populiariausias Lietuvoje – televiziją, spaudą ir lauko reklamą. Darbe bus nagrinėjamos šių priemonių naudojimas, efektyvumas ir perspektyvos.
Paskutinėje darbo dalyje bus pateikti tabako kontrolės, alkoholio kontrolės įstatymų bei reklamos įstatymo projekto apžvalga ir kritika.
Darbe stengsimės nevengti savo požiūrio pateikimo, medžiagos susisteminimo. Dažnai nuobodžius skaičius pateiksime lentelių, grafikų, diagramų forma, kas padaro juos suprantamesniais bei lengvai analizuojamais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-03-07
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis73 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis254.9 KB
AutoriusBritva
Viso autoriaus darbų202 darbai
Metai2000 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasE. Vabalas
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos islaidos ju paskirtis ir efektyvumas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2005-10-08 IP: 85.206.78.106
    renata sako

    aciu.jis man padejo,geras ir daug informacijos turintis kursinis darbas.

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 73 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • E. Vabalas
  • 2000 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą