Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Reklamos esmė, reklamos vaidmuo, reklama ir jos poveikis rinkai; Reklamos funkcijos rinkoje: reklama ir produkto paklausa, reklama ir produkto kaina, reklama ir konkurencija; Reklamos rūšys ir ypatybės: tipai ir savybės; Šiuolaikinis reklamos procesas: reklamos proceso organizavimas, reklamos veiklos organizavimas (planavimas).

Ištrauka

Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Reklama įsitvirtino spausdintuose leidiniuose, radijuje, televizijoje ir kitose reklamos priemonėse, tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, audio-, video- klipai ir pan. atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams. Kartu paaiškėjo, kad reklamos tekstų ir skelbimų rengimu turi užsiimti specialistai. Dėl to neatsitiktinai ir Lietuvoje steigiasi ir dirba daug reklamos agentūrų, net pradėtos rengti parodos, kaip pavyzdžiuje, šiais metais vasario 18 - 20 dienomis "Litexpo" parodų rūmuose įvykusi, jau kasmetine tapusi, reklamos paroda.
Pastaruoju metu kova rinkoje vyksta ne tiek tarp prekių ir firmų, o tarp prekių ir firmų įvaizdžių. Todėl kiekvienai firmai labai svarbu formuoti tokį savo firmos įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės ir panašios kokybės prekių svarbiausią vaidmenį vaidins firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Kursinis darbas susidada iš dviejų dalių. Pirmoje dalyje apibūdinta reklamos esmė, jos vaidmuo bei ryšys su rinka, išskirtos reklamos funkcijos rinkoje. Kartu paminėtos svarbiausios reklamos savybės, rūšys ir ypatybės, svarbiausių reklamos priemonių platinimo klasifikacija bei tipai.
Antroji kursinio dalis skirta reklamos veiklai nagrinėti. Šioje dalyje aptarti šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai, pateikti reklamos veiklos organizavimo (planavimo) etapai.
Rašant kursinį darbą naudotasi literatūros sąraše nurodytais šaltiniais, kurių tik dalis yra atskirai nurodyti tekste. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-03-07
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis39.39 KB
AutoriusBritva
Viso autoriaus darbų202 darbai
Metai1999 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasV.Titarenko
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos vaidmuo rinkos ukyje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • V.Titarenko
  • 1999 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą