E-reklama

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Dvi reklaminės grandys – išorinė reklama ir puslapis. Pagrindinės vartotojo ir reklamos sąveikos fazės. Informavimas. Patraukimas. Kontaktas. Veikimas. Pasikartojimas. Reklamos talpinimo kainos modeliai. "Kainų modeliai". Kainos modelių palyginimas. Sąryšio su vartotoju kiekvienos fazės kontrolės galimybės. Informavimas. Patraukimas. Kontaktas. Veikimas. Pasikartojimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 29.02 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą