Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Prekių asortimentas ir jo tyrimas. Prekės samprata. Prekių asortimento samprata. Prekių asortimento tyrimo metodika. Mobilių telefonų asortimento tyrimo eiga ir rezultatai. Vartotojų elgsena ir jos tyrimas. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai. Vartotojų elgsenos tyrimo metodika. Vartotojų elgsenos (Mobilių telefonų pavyzdžiu) tyrimo eiga ir rezultatai. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

Marketingas yra kompleksiška sistema, kuriai tvarkyti ir kurios numatytiems tikslams pasiekti reikia daug tinkamos informacijos. Marketingo tyrimai – tai ta marketingo praktinės ir teorinės veiklos dalis, kurios tikslas ir yra organizuoti bei atlikti reikiamos marketingo problemoms spręsti informacijos kaupimą, analizę bei pateikimą. Tiek marketingo, tiek ir marketingo tyrimų teiginiai bei principai Lietuvos verslo subjektų praktinėje veikloje įsitvirtino gana sunkiai. Daugeliu atveju dar stipriai jaučiama " sovietinio" ekonominio mąstymo įtaka. Tuo labiau neįvertinama informacijos reikšmė priimant marketingo ir kitus verslo sprendimus. Tačiau tinkamas marketingo informacijos tvarkymas kaip tik ir leidžia tiksliai nustatyti kompanijų stipriąsias ir silpnąsias vietas, plėtimosi galimybes bei gręsiančias nesėkmes, tinkamus veiklos išorėje marketingo aplinkoje būdus. Marketingo tyrimų informacija yra skirstoma į pirminę ir į antrinę, t.y. į pirminiais informacijos kaupimo metodais gaunamą ir jau ankščiau tam tikriems tikslams sukauptą, bet tinkamą ir konkretaus marketingo tyrimo atveju, informaciją. Beveik visi tiek užsienio, tiek ir lietuvių autoriai, nagrinėjantys įvairių marketingo tyrimų informacijos aspektus, pagrindinį dėmesį skiria pirminės informacijos kaupimo problemoms, tuo tarpu antrinė informacija ir kai kurie kiti informacijos naudojimo aspektai (pavyzdžiui – marketingo informacijos sistemos bei informacijos vertė) dažnai paliekami nuošalyje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-05-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis68.86 KB
AutoriusSigis
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasAntanas Lukauskas
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasRietavo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mobiliuju telefonu asortimento ir vartotoju elgsenos tyrimas Rietavo atveju [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Žemaitijos kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Antanas Lukauskas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą