Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pozicionavimas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Pozicionavimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Pozicionavimas: Pasiūlos pozicionavimas, Pozicionavimas rinkoje, Prekių pozicionavimas, Pozicionavimas pagal vertę. Prekių ženklas: Fokusavimas, Prekinio ženklo galia, Ar prekės vardas gali padėti parduoti? Įvaizdis, kurį galima įkvėpti. Pozicionavimo strategijos: Tikslinių grupių strategijos, Rinkos nišos strategija, Aprūpinimo spragos strategija, Rinkos lyderio strategija, Rinkos standartizavimo strategija, Rinkos diferencijavimo strategija, Rinkos diversifikavimo strategijos, Konkuravimo strategijos. Išvados.

Ištrauka

Dauguma Lietuvos verslininkų mano, kad viską lemia kaina. Jiems pažįstama staigaus paklausos sumažėjimo situacija, kai rinkoje atsiranda panašių prekių mažesnėmis kainomis. Į konkurentų iššūkį tenka atsakyti atsakomuoju kainų sumažinimu. Galiausiai tai sumažina pačios gamybos rentabilumą.
Pasaulinė rinkodaros patirtis ne kartą įrodė, kad konkurencija, kurios pagrindas yra produkto kaina, tai kelias į niekur. Toks požiūris yra neteisingas iš esmės, kadangi nuolatinis kainos mažinimas priveda prie gamybos nuostolių, rinkos nuskurdimo ir galiausiai produkcijos gamybos pablogėjimo. Tam, kad ištrūktume iš šio ydingo rato, būtina atsiriboti nuo kainų konkurencijos ir ieškoti kitų požiūrių į vartotojų ir konkurentų santykius.
Kita plačiai paplitusi klaida – noras įtikti visiems. Labai dažnai formulė "Mums reikalingi visi vartotojai" nulemia verslo strategiją. Rimtos marketingo kompanijos supranta, kad vienas prekių ženklas ar produktas negali vienu metu visiškai patenkinti įvairias vartotojų grupes.
Tyrimai ir praktinė patirtis rodo, kad dabar sėkmingai veikianti įmonė privalo turėti prekių ženklo strategiją, skirtą vartotojo ištikimybei formuoti. Sukurti prekių ženklą galima bet kokioje srityje, be to, ženklu tampa ne tik prekės ar paslaugos, kurias siūlo įmonės, bet iš esmės ir pati įmonė. Pozicionavimas, fokusavimas, segmentacija ir pažadas – tai prekių žėnklo strategijos pagrindai.
Šiame kursiniame darbe numtomas tikslas:
Pozicionavimas, kaip marketingo elementas, svarbi konkurencingumo priemonė.
Iš to išplaukia darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti pozicionavimo svarbumo vietą marketingo visumoje.
2. Išstudijuoti su kokiais marketingo elementais pozicionavimas susijęs labiausiai, konkurencingumo atžvilgiu
Taip pat šiame darbe išsamiau susipažinsiu su pozicionavimo savoka ir pabandysiu atskleisti pozicijos esmę įmonių atžvilgiu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai17
Dydis46.32 KB
Autoriusdar
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pozicionavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą