Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vestuvių organizavimo įmonės Kaune
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vestuvių organizavimo įmonės Kaune

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Problemos formulavimas. Paslaugos tyrimas. Paslaugos grupė. Paslaugų klasifikavimas. Kainų fiksavimas ir analizė. Vartotojų tyrimas. Duomenų rinkimo metodo pagrįstumas. Vartotojo elgesio rinkoje tyrimas. Tyrimo duomenų analizė. Rinkos tyrimas. Rinkos paklausos įvertinimas. Pozicionavimas rinkoje. Pardavimų prognozė. Konkurentų tyrimas. Esamų ir potencialių konkurentų analizė, jų stipriosios ir silpnosios pusės. Išvados ir pasiūlymai. Darbas iliustruotas lentelėmis, diagramomis.

Ištrauka

Marketingo tyrimai tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas. Marketingo užduotis yra vartotojų poreikių tenkinimas vienu metu koreguojant visus marketingo komplekso elementus per atitinkamų marketinginių sprendimų priėmimą. Svarbiausia marketingo tyrimų paskirtis yra padėti priimti efektyvesnius sprendimus, didinti jų efektyvumą.
Marketingo tyrimo kryptys: • Rinkos tyrimai;
• Produkto tyrimas;
• Pardavimo skatinimo tyrimai;
• Paskirstymo tyrimai;
• Kainodaros tyrimai.

Mano atliekamo tyrimo tikslas išsiaiškinti ar trūksta vestuvių organizavimo įmonių Kaune. Šis tyrimas yra priskiriamas rinkos tyrimams, nes yra tiriama vestuvių organizavimo rinka Kaune. tyrimas atliekamas tam, kad gauti žinių apie dabartinę rinkos situaciją. Atliktas tytimas gali būti naudingas asmenims norintiems pradėti verslą ir ieškantiems tokios srities, kuria dar neužpildyta Kauno rinka.

Atliekant marketingo tyrimą pirmiausia būtina išsiaiškinti problemą. Mano tiriamas objektas yra vestuvių organizavimo įmonės Kaune, kurios yra tik 2. Problema tame, kad yra paklausa, bet nėra pasiūlos.

Pagrindinė teikiama paslauga – vestuvių organizavimas. Be šios paslaugos, taip pat suteikiama galimybė gauti informacijos apie nuomojamas patalpas bei fotografo paslaugas įvairioms šventėms. Ši paslauga patenkina žmogaus fiziologinius poreikius, taip pat gali patenkinti ir bendravimo poreikį. Kad patenkinti vartotojų poreikius vestuvių organizavimo įmonė būtinai turi rūpintis savo teikiamų paslaugų kokybe bei kiekybe, interjeru ir eksterjeru, aptarnavimu, kad klientai jaustųsi tikrai gerai ir liktų patenkinti jų darbu. Be šių dalykų nebūtų įmanoma gera šventė. Tai tokia paslaugų sfera, kuri reikalauja labai didelių investicijų, kurios gali atsipirkti greitai arba ne. Šią paslaugą priskirtume vidutines ir dideles pajamas gaunantiems žmonėms, nes tam, kad būtų gerai suorganizuotos (be jokių nesklandumų ar trūkumų) vestuvės reikalingos labai įvairios paslaugos (salės nuoma, maisto gaminimas, transporto nuoma ir kt.), o tai sudaro nemažą pinigų sumą, todėl minimalias pajamas gaunantis žmogus tikrai nesikreips į tokią įmonę pagalbos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-18
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis34.59 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasO. Junevičienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vestuviu organizavimo imones Kaune [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 13 puslapių 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • O. Junevičienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą