Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Komunikavimo internetu bruožai. Reklama internete. Reklamos internete privalumai ir trūkumai. Reklamos skleidimo internete priemonės. Interneto vartotojai. Banerio efektyvumas. Patarimai renkantis reklamą internete. Tyrimas. Išvados.

Ištrauka

Internetas – naujausia, sparčiausiai besivystanti masinės komunikacijos priemonė, kuri reklamai atveria didžiulę rinką. Tai yra puiki galimybė pristatyti įmonę ar organizaciją bei jos prekę ar paslaugą labai dideliam potencialių klientų kiekiui.
Internetinė reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikacinis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje tvirtą psichologinę būseną, kad pasiektų ekonominius, kultūrinius, socialinius ir kitus tikslus[1, p. 187].
Internetas – pasaulinis kompiuterių tinklas. Jo augimo tempai milžiniški. JAV internetu naudojasi daugiau kaip du trečdaliai visų gyventojų. Apklausa rodo, kad Lietuvoje 2004 m. Internetu naudojosi apie 28 % 15-74 metų amžiaus gyventojų [1, p. 186].
Sparčiai gausėjanti interneto vartotojų auditorija smarkiai keičia visas verslo sritis. Internete potencialą, atsižvelgidami į labai dinamišką jo plėtrą, pripažįsta visų sričių marketingo ir reklamos specialistai bei praktikai.
Ekonomiškai išsivysčiusiose šalyse nėra nė vienos įmonės, nenaudojančios kompiuterio. Daugelis įmonių turi vartotojų tinklus. Tai oro linijų kompanijos, kelionių ir nekilnojamojo turto agentūros, bankai, didmeninės ar mažmeninės prekybos sistemos, krašto apsaugos tarnybos ir t. T. Kompiuteriai yra naudojami mokymui, tyrimams, pramogoms, mokslo tikslams, elektroniniam paštui ir kt. Įmonėse ir organizacijose – komerciniams tikslams, sprendimams priimti ir svarbiausia – marketingui. Kompiuteris ir internetas –tai šiuolaikinės veiklos žmonių parankinis instrumentas[1, p.186].
Internetas dažnai apibūdinamas kaip sparčiai besiplėtojanti reklamos priemonė ir mo-derniausias komunikacijos kanalas. Kad reklama kompiuterių tinkle būtų sėkminga, turi būti integruota visa reklaminės kampanijos dalis. Didžiuliame informacijos sraute konkreti reklama gali "pradingti" ir nebūti efektyvi. Tačiau šiuolaikinės informacijos technologijos leidžia gana tiksliai nukreipti norimą reklamą norimai vartotojų auditorijai. Tam turi būti suteikta ir visa kompleksinė reklama. Jei visa reklaminė kampanija bus tikslinga gerai suplanuota, orientuota reikiamam vartotojui, kompiuterinė jos versija taip pat bus efektyvi[1, p. 187].
Šio kursinio darbo tikslas yra suprasti, kaip reklama internete funkcionuoja, kokia yra situacija Lietuvos reklamos internete rinkoje. Atlikus tyrimą jį išanalizuoti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-10
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis36.4 KB
AutoriusAlbertas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasAndžela Armonienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama internete Lietuvos pavyzdzio analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2005-06-12 IP: 85.206.71.184
    Airida sako

    Labai geras darbas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 1 Klasė/kursas
  • Andžela Armonienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą