Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435
Aprašymas

Įvadas. Santrauka. Summary. AB "Lietuvos telekomas" makro ir mikro aplinka: Politinė – teisinė aplinka; Ekonominė aplinka; Konkurencinė aplinka; Technologinė aplinka; Mikroaplinka. AB "Lietuvos telekomas" marketingo planas: Paslaugos; Kainos; Pateikimas; Rėmimas. AB "Lietuvos telekomas" marketingo strategija: Strategijos esmė; Marketingo plano biudžetas, jo vykdymo kontrolė. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Paslaugos ir prekės parduodamos rinkoje. Jos tenkina pirkėjų norus, poreikius, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą, tiesiogine ar netiesiogine prasme priartina prekes prie vartotojo.
Didėjanti paslaugų sektoriaus apimtis ir reikšmė šiandienos visuomenėje pradėjo naują erą. Daugelyje pasaulio šalių paslaugos yra laikomos pagrindiniu ekonomikos produktyvumo šaltiniu, kuris susijęs su naujų prekių ir paslaugų atsiradimu, jų gamybos sistemų kūrimu, ryšių su paslaugų vartotojais organizavimu, palaikymu ir t. t.
Paslaugų sektorius savo intensyvumu prilygsta prekių gamybos sektoriui, nes dažnai paslaugų industrija daro didelę technologinę įtaką ne tik naujoms paslaugoms, bet ir naujoms prekėms atsirasti.
Paslaugų industrija siekia būti tokia pat koncentruota, kaip ir gamybos industrija.
AB "Lietuvos telekomas" yra linkusi plėsti teikiamų paslaugų skalę, kad visiškai patenkintų pirkėjo pageidavimus ir jį patrauktų.
Vis dažniau prie esamų paslaugų pridedami nauji, papildomi, paslaugų komponentai, nes naujų technologijų plėtojimas skatina paslaugų įmones prisitaikyti prie rinkos sąlygų.
Paslaugos, kaip ir prekės, turi nuolatinį ryšį su vartotojais, todėl tampa vertybe ir pelno šaltiniu. Vartotojai vertina tas paslaugas, kurios atitinka jų lūkesčius, todėl AB "Lietuvos telekomas" nuolat tobulina paslaugų teikimo sistemą, gerina šio proceso kokybę.

Šiame kursiniame darbe pabandžiau išnagrinėti AB "Lietuvos telekomas" marketingo strategiją. Šią įmonę pasirinkau todėl, kad 1999-tųjų metų vasarą minėtoje organizacijoje atlikau mokomąją – pažintinę praktiką ir turėjau galimybę susipažinti su AB "Lietuvos telekomas" veikla.
AB "Lietuvos telekomas" yra didžiausia telekomunikacijų įmonė Lietuvoje ir Baltijos valstybėse. 1997 m. birželio 16 d. "Lietuvos telekomas" iš valstybinės įmonės tapo akcine bendrove, o 1998 m. liepos pradžioje Švedijos kompanijos "Telia" ir Suomijos kompanijos "Sonera" sudarytas konsorciumas "Amber Teleholding A/S" už 510 mln. JAV dolerių įsigijo 60 proc. "Lietuvos telekomo" akcijų. 1999 m. liepą, Lietuvos Vyriausybei nutarus, 5 procentai "Lietuvos telekomo" akcijų buvo parduota Bendrovės darbuotojams.
Pagal "Lietuvos telekomo" akcijų pirkimo ir pardavimo sutartį tarp Lietuvos Vyriausybės ir konsorciumo "Amber Teleholding A/S" "Lietuvos telekomas" iki 2002 m. gruodžio 31 d. gavo išskirtines teises teikti fiksuoto telefono ryšio paslaugas. Tačiau Bendrovė konkuruoja teikdama Interneto, duomenų perdavimo paslaugas.
Norėdamas tapti šiuolaikine, klientams dirbančia ir atvira įmone, "Lietuvos telekomas AB "Lietuvos telekomas" yra didžiausia telekomunikacijų įmonė Lietuvoje ir " daug dėmesio kreipia į investicijas, technologijų modernizavimą, valdymo struktūros keitimą, paslaugų plėtrą. Šiam tikslui pasiekti vien 1999 m. Bendrovė investavo 500 mln. litų - tai 100 milijonų litų daugiau nei 1998 m., o bendra investicijų suma sudarė 50 proc. apyvartos. Iki 2001 m. AB "Lietuvos telekomas" numato investuoti 884 mln. litų.
Pirkdamas UAB "Comliet", "Lietuvos telekomas" pareiškė, kad dar iki 2003 m. šalyje nebeliks eilių telefonui įsirengti. Visuomenei bus pateiktas detalus planas, kaip mobilusis UAB "Comliet" ryšių tinklas bus pakeistas ir pritaikytas fiksuotam telefono ryšiui. Šis projektas yra vienas didžiausių telekomunikacijų projektų Centrinėje Europoje. Tai reiškia, kad per rekordiškai trumpą laiką iki 2003 m. Lietuvoje nebeliks eilių telefonui įsirengti, o pagrindinės telekomunikacijų paslaugos bus prieinamos visoje šalyje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-07-19
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis61.64 KB
Autoriusvadybinis
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategija AB Lietuvos telekomas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą