Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paslaugų marketingas (3)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų marketingas (3)

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Paslaugos ir jų savybės. Paslaugų struktūra. Prekių ir paslaugų marketingo skirtumai. Paslaugų ir prekių marketingo paskirties palyginimas. Paslaugų ir prekių marketingo tyrimų skirtumai. Esminiai paslaugų ir fizinių prekių skirtumai. Paslaugų marketingo tendencijos. Išvados.

Ištrauka

Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ir šiuolaikinis paslaugos teikiančių įmonių marketingas yra visų organizacijų veiklos komponentas, ir dažniausiai organizacijų tikslai yra tie patys:
• kuo geriau tenkinti vartotojų poreikius;
• didinti teikiamų paslaugų vertę;
• užtikrinti organizacijos išlikimą.
Nors paslauga nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes:
• auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas,
• didėja gyvenimo intensyvumas,
• auga visuomenės išsivystymo lygis.
Paklausa paslaugoms didėja, savaime atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Svarbiausia konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas ir tinkamas jo naudojimas.
Šiandien neįsivaizduojame savo būties be buitinių, mokymo, pervežimo, finansinių, draudimo, poilsio ir dar daugybės kitų paslaugų. Reikšmingą vaidmenį paslaugos atlieka ir organizacijų veikloje, nes vis dažniau kreipiamės į profesionalius paslaugų teikėjus.

Darbo objektas – Išnagrinėti paslaugas teikiančių įmonių marketingo ypatumus ir specifiką.


Tyrimo uždaviniai
1. Išsiaiškinti kokios yra pagrindinės paslaugos savybės;
2. Išsiaiškinti paslaugų įmonių marketingo strategijų esmę;
3. Išsiaiškinti kam reikia klasifikuoti paslaugas.


Darbo metodas – darbe buvo naudojamasi Lietuvos ir užsienio šalių autorių literatūra, atlikta analizė ir pateiktos išvados. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-08-21
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis44.03 KB
Autoriusromas
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojaslekt. B.Toluba
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu marketingas (3) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • lekt. B.Toluba
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą