Marketingo priemonių įvertinimas: "Pieno žvaigždės"Marketingo sistemos proceso elementai. Gamyba, pardavimas ir suvartojimas. Mikro ir makro aplinkos veiksnių analizė. Įmonės "Pieno žvaigždės". parduotuvės "Pienė" išorinės ir vidaus aplinkos įvertinimas. Marketingo komplekso elementų įvertinimas. Prekių kainos ir jų skirtumų analizė. Prekių tiekėjai ir jų pasirinkimo motyvai. Prekių rėmimas ir jo būdai. Pardavimų skatinimas. Reklama ir paklausos skatinimas. Tiriamos įmonės pranašumų ir trūkumų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Darbas iliustruotas nuotraukomis. Įdėmiai pažvelgę į praėjusio šimtmečio Lietuvos krautuvininkų, karčemų ar po kaimus prekes vežiojusių prekeivių veiklą nesunkiai pastebime šiandieninio marketingo veiklos elementų. Jau tada prekės buvo vežamos ten ir tada, kur ir kada buvo tikimasi jas parduoti, o raštu, triukšmu ar balsu pardavėjų skleidžiami garsai ir skelbimai reiškė ano meto reklamą, siekiant pirkėjų dėmesio. Norom nenorom pastebi, kad praktinė marketingo pusė savo išraiškos formų pradėjo įgyti gerokai anksčiau už teorinį jo suvokimą ir aiškinimą. Ir tai nėra pavyzdžio neturintis atvejis. Panašiai atsitiko ir su garo mašina, kuri vos ne visą šimtmetį jau buvo naudojama, kol mokslininkai sukūrė jos veikimo teoriją. Medicina prasidėjo nuo žmogaus kūno aprašymo ir tik vėliau imta gilintis į ligų kilmę, jas sukeliančias priežastis. Šie paprasti ir gyvenimiški pavyzdžiai rodo, kad marketingo, kaip ir kai kurių kitų reiškinių ištakos, glūdi gerokai tolesnėje praeityje, lyginant su tuo laiku, kai buvo sukurta jo teorija ir parašyti pirmieji marketingo vadovėliai. Marketingas - tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Iš pateikto paveikslo matome, kad marketingo sistemos procesas yra daugelio elementų derinys, kuriame kiekvienas elementas yra nuoseklus sprendimo etapas. Tik išsprendus vieno etapo problemas, dažniausiai sukuriamos prielaidos ir prasmė pereiti prie kito etapo klausimų nagrinėjimo ir sprendimo. ... Failo pavadinimas | Marketingo priemoniu ivertinimas Pieno zvaigzdes [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbaiAr šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |