Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komunikacija įmonėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo komunikacija įmonėje

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Reziume. Įžanga. Marketingo komunikacijos kompanijos "X" aprašymas. UAB "X" veikla. 2 UAB "X" vidinė struktūra. Komunikacijos procesas, jo ypatumai. Tarptautinės kompanijos naujo prekės ženklo įvedimas į Lietuvos rinką, komunikacija su vartotoju. Strateginiai prekinio ženklo įvedimo sprendimai. Vartotojas, siekiamas segmentas. Komunikacija su vartotoju. Marketingo, komunikacijos tikslai, žiniasklaidos priemonių parinkimas, biudžetas. Išvados.

Ištrauka

Marketinginių komunikacinės bendrovės tinklų analizė šiuolaikiniame pasaulyje yra būtina, siekiant padidinti bendrovės konkurencingumą ir adekvatumą kintančiai rinkai. Šiuolaikinė pasaulio ekonomika yra globali, tad pavienės šalies ekonomika ir joje galiojanti marketinginė sistema yra panaši į kitų šalių marketingines strategijas. Kiekvienoje šalyje naudojamos panašios marketinginės strategijos, bet jos skiriasi savitais bruožais priklausančiais nuo šalies ekonominio potencialo, jos vystymosi ar smukimo periodo, kultūrinių-socialinių sanklodų.
Naujo produkto įvedimas į rinką reikalauja atsižvelgti į visą vidaus ir išorės situaciją ekonomikoje, turimą įmonės patirtį. Nauji produktai rinkai yra labai svarbūs, nes jie palaiko ir vysto konkurenciją rinkoje, keičia ekonomikos kokybinę ir kiekybinę sudėtį.
Šiame kursiniame darbe apžvelgiama UAB "X" vidinė marketinginė sistema, naudojamos priemonės. Analizuojama įmonės vidinė struktūra, jos misija ir veiklos sritys. Antroje darbo dalyje pristatomas naujo produkto įvedimas į rinką. Tarptautinė kompanija pagamino naują produktą – variklio alyvą, todėl būtina jį įvesti į rinką.
Darbo tikslas: apibrėžti UAB "X" vidinę struktūrą; pristatyti naujo produkto įvedimo į rinką marketinginį kompleksą.
Tikslams įgyvendinti išsikeltos šios užduotys:
• Pristatyti UAB "X" veiklą.
• Pristatyti naują produktą - variklio alyvą.
• Apibrėžti naujo produkto įvedimo į rinką marketinginį kompleksą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-17
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis402.74 KB
AutoriusJurgita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo komunikacija imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą