Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas. Vartotojų pasitenkinimo paslauga svarba. Vartotojų pasitenkinimo paslauga matavimas, jo ypatumai. Pasitenkinimo reitingų matavimo įvertinimas. Klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimo informacinė sistema. Paslaugų, kuriomis klientai yra nepatenkinti, atitaisymas. Netinkamai teikiamų paslaugų priežastys. Paslaugomis nepatenkintų klientų elgsena. Paslaugų atitaisymo, tobulinimo strategijos. Vartotojų išsaugojimo sistema, jos komponentai. Kainodara ir lojalumas. Lengvatų/privilegijų suteikimas klientui. Pasitraukimo valdymas. Garantijų sistema. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Įmonės pastangos siekti savų tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius ir siekiant kuo didesnio jų pasitenkinimo paslauga sudaro marketingo orientacijos esmę. Neabejotina, jog kiekvienai įmonei yra naudinga siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių santykių su klientu. Lojalių klientų įmonei teikiami privalumai pasiekiami tik tuomet, kai ši sugeba įtikti vartotojui ir išlaikyti jo pasitenkinimą paslauga. Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas – sudėtingas procesas visų pirma reikalaujantis nuodugniai išsiaiškinti klientų poreikius, požiūrius ir nuostatas. Tačiau marketingo orientacija besivadovaujanti įmonė uždirbs daugiau ne tik todėl, kad sugrįš jau kartą aptarnauti vartotojai, bet ir susikurtas geras įvaizdis žymiai padidins jų skaičių.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų pasitenkinimą suteikta paslauga bei didinti jų išsaugojimo laipsnį.
Darbo tikslas yra siekiamas įgyvendinant užsibrėžtus uždavinius:
Pagrįsti vartotojų pasitenkinimo suteikta paslauga naudą bei svarbą įmonei;
Aptarti vartotojų pasitenkinimo suteikta paslauga matavimo būdus ir jų ypatumus;
Pateikti galimus paslaugų, kuriomis vartotojai yra nepatenkinti, atitaisymo būdus t.y. paslaugų atitaisymo, tobulinimo strategijas;
Išanalizuoti vartotojų išsaugojimo sistemą, bei aptarti jos komponentų teikiamus privalumus ir trūkumus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-25
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis59.08 KB
AutoriusRuta
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. V. Kindurys
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu vartotoju pasitenkinimo ugdymas ir ju issaugojimo sistemos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-01-20 IP: 193.41.40.3
    x sako

    Liux :)

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. V. Kindurys
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą