Šperos.lt > Rinkodara > Degalų asortimentas ir vartotojo elgsenos tyrimas

Degalų asortimentas ir vartotojo elgsenos tyrimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Prekių asortimentas ir jo tyrimas. Prekių asortimento samprata. Prekių asortimento tyrimo metodika. Degalų asortimento tyrimo eiga, rezultatai. Vartotojų elgsena ir jos tyrimas. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai. Vartotojų elgsenos tyrimų metodika. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Žemaitijos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 42.56 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą