Šperos.lt > Rinkodara > Kainodara ir konkurencija

Kainodara ir konkurencija

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Kainos svarba ekonomikos teorijos ir marketingo požiūriu. Teorinių kainodaros modelių išvados. Skirtingas požiūris vertinant teorijos taikymo galimybes praktikoje. Kainų politikos ir kainodaros strategijos samprata. Kainos lygį ir kainodaros strategiją lemiantys veiksniai. Kainų politikos tikslai. Kainodara savikainos pagrindu. Prekės naudingumu grindžiama kainodara. Kainų nustatymas įvertinant konkurenciją. Informacijos apie sąnaudas svarba. Kainų analizei svarbių sąnaudų identifikavimas. Išlaidų klasifikavimas ir klasifikavimo požymių ryšys. Išlaidų įvertinimo apskaičiuojant gaminio savikainą problemos. Kainos pilnosios savikainos pagrindu išraiška. Norimo pelningumo pagrindimo principai nustatant kainą pilnosios savikainos pagrindu. Kainos nustatymas, kai pelno dydis skaičiuojamas proporcingai vidinėms išlaidoms. Alternatyviųjų kaštų įvertinimas nustatant kainas. Kintamųjų išlaidų metodas: esmė, pranašumai. Patobulintas kintamųjų išlaidų metodas. Kainos nustatymas ribinių išlaidų pagrindu. Pelno elastingumas veiklos apimčiai ir kainų pokyčiui. Konkurencijos samprata. Koncepcija ir analizės schema. Konkurencijos lygį lemiantys veiksniai. Konkurencijos metodai ir konkurencinės strategijos. Strateginė elgsena ir konkurencinė orientacija. Likutinės paklausos kreivė ir jos elastingumas. Diferencijavimo poveikis paklausos kreivei. Rinkos samprata, rodikliai (monopolijos, oligopolijos atvejai). Rinkos galia ir konkurencinis įmonės pranašumas. Dominuojančios įmonės kainos nustatymas, kai naujos įmonės negali įeiti į rinką. Smulkiosios ir dominuojanti įmonė. Dominuojančios įmonės kainos nustatymas esant laisvam įėjimui į rinką. Kainų nustatymas orientuojantis į rinkos kainas: principai ir metodai. Kaina kaip konkurencingumo integralinio rodiklio elementas. Kaina kaip konkurencinės strategijos elementas. Rinkos dalies nustatymas. Statistinis rinkos dalies vertinimas. Konkurentų reakcija į kainos pakeitimą lemiantys veiksniai. Kainų keitimo efekto analizė: galimybių medžio logika. Kaštų įvertinimas kainų keitimo strategijoje. Bendrojo pelningumo pokyčiai keičiant kainą. Kainų didinimo strategija ir taktika. Paklausos įvertinimo problemos ir principai. Paklausos elastingumo tyrimo metodai, naudingumas, ir ribotumas. Klasikinė vartotojų elgsenos ekonominė analizė. Produkto naudingumo įvertinimo principas ir modeliai. Kainų ir kokybės ryšys ir jo priežastys.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 46.8 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą