Šperos.lt > Rinkodara > Vyno rinkos tyrimas

Vyno rinkos tyrimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Darbo tikslai ir uždaviniai: Siekiant padidinti pelną ir patenkinti vartotojų poreikį, vyną importuojanti įmonė nusprendė atlikti rinkos tyrimą apklausos būdu ir išsiaiškinti, kokios rūšies vyną dažniausiai perka vartotojai, jų skonį ir vertinimą, pirkimo motyvus ir elgesį. Rezultatus išanalizuoti pagal vartotojų skirtingumą ir sugrupuoti juos taip, kad grupės turėtų būdingų vartojimo, socialinio elgesio ypatybių, ekonominių charakteristikų, padedančių pažinti esamus ir potencialius vartotojus ir pateikti išvadų analizę. Tyrimą pravesti kiekvienoje prekybos vietoje akcijos "Vyno dienos" rėmuose, kurioje organizuojama įvairių rūšių vynų degustacija. Pateikti anketos klausimai, anketos rezultatai ir jų grafinę išraiška, anketos rezultatai ir jų analizė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 63.5 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą