Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vyno rinkos tyrimas
   
   
   
3
naudingas +3 / nenaudingas 0

Vyno rinkos tyrimas

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Darbo tikslai ir uždaviniai: Siekiant padidinti pelną ir patenkinti vartotojų poreikį, vyną importuojanti įmonė nusprendė atlikti rinkos tyrimą apklausos būdu ir išsiaiškinti, kokios rūšies vyną dažniausiai perka vartotojai, jų skonį ir vertinimą, pirkimo motyvus ir elgesį. Rezultatus išanalizuoti pagal vartotojų skirtingumą ir sugrupuoti juos taip, kad grupės turėtų būdingų vartojimo, socialinio elgesio ypatybių, ekonominių charakteristikų, padedančių pažinti esamus ir potencialius vartotojus ir pateikti išvadų analizę. Tyrimą pravesti kiekvienoje prekybos vietoje akcijos "Vyno dienos" rėmuose, kurioje organizuojama įvairių rūšių vynų degustacija. Pateikti anketos klausimai, anketos rezultatai ir jų grafinę išraiška, anketos rezultatai ir jų analizė.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-29
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis63.5 KB
AutoriusSaulė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/DėstytojasM. Baltramaitienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkos tyrimas_g [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 17 puslapių 
  • Vilniaus kolegija
  • M. Baltramaitienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą