Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse. Komunikacinis procesas. Rėmimo veiksmai ir jų planavimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Rėmimo veiksmų planavimas. Rėmimo tikslai ir strategijos. Naujos turizmo agentūros įvedimo Lietuvoje galimybių ir rėmimo veiksmų analizė. Turizmo agentūrų žinomumas bei įvaizdis Lietuvoje: Analizė. Nauja turizmo agentūra rinkoje: įvedimas ir rėmimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Kokią galėtumėte įvardinti geriausią įmonės filosofiją? Keli atsakymų variantai:
• Svarbiausia pelnas!
• Svarbiausia karjera!
• Svarbiausia klientas, vartotojas!
Kurį pasirinkote? Su pirmais dviem šūkiais nė viena įmonė toli nenueis… Įmonės veiklos centre privalo būti vartotojas vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti turi būti skiriamos beveik visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis marketingo kompleksu, kurį pirmasis apibrėžė Bordenas 1964 metais:
"Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, kuriais siekiama patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus. Marketingo kompleksą sudaro keturi elementai ("4Ps") – prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas."1

1 paveikslas
Marketingo komplekso, vartotojo ir marketingo aplinkos ryšys.

Dažnai nutinka taip, kad įmonė siūlo gerą prekę, tinkama kaina ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimų apimties vis tiek pasiekti nepavyksta. Tai ypač išryškėja intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai įmonė siekia įtvirtinti prekę rinkoje. Juo labiau, kad rinka nuolat kinta, keičiasi jos tendencijos, net gi mados ir pan. Todėl įmonės vadovybė ir marketingo specialistai nuolat turi stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti.


Labiausiai tikėtina pirkėjų abejingumo priežastis – reikiamo ryšio tarp potencialių pirkėjų ir įmonės nebūvimas, negaunant pirkėjams svarbios informacijos. Tokiu būdu šiame darbe visą dėmesį skirsime ketvirtajam marketingo komplekso elementui – rėmimui, t.y. sprendimams ir veiksmams, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti.


Šis kursinis darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės bei praktinės.

Teorinėje dalyje, prieš pradedant gilintis į konkrečius rėmimo veiksmus, iš pradžių panagrinėsime kiek bendresnę sritį – informacijos perdavimą ir bendravimą, kuriuos nusako komunikacinio proceso samprata. Toliau aptarsime visas keturias rėmimo veiksmų grupes: reklamą, asmeninį pardavimą, pardavimų skatinimą ir populiarinimą (plačiau – ryšius su visuomene), išskiriant šių veiksmų grupių bruožus, būdingas charakteristikas, jų planavimą. Taip pat teorinėje dalyje apžvelgsime pagrindinius rėmimo tikslus bei strategijas.
Praktinėje darbo dalyje nagrinėsime įvairių turizmo agentūrų vardų žinomumą bei susiformavusį įvaizdį Lietuvos vartotojų sąmonėje. Sutinkamai su atliktų turizmo agentūrų rinkos tyrimų rezultatais bei išvadomis, atliksime naujos agentūros įvedimo Lietuvos rinkoje bei jos rėmimo veiksmų analizę, norint pasiekti tikslinės auditorijos lojalumą naujam produktui, palaipsniui skatinant pardavimų augimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-30
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis68.37 KB
AutoriusGiedre
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Remimas komunikaciniame marketingo komplekse [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą