Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos organizavimas ir reikšmė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos organizavimas ir reikšmė

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Reklamos samprata. Reklaminės kampanijos esmė. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos strategija ir priemonių parinkimas. Reklaminės kampanijos biudžeto sudarymas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys. Reklama spaudoje. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Reklama televizijoje. Reklama internete. Radijo reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklamos organizavimas. Išvados.

Ištrauka

Reklaminės priemonės kaip ir mūsų pasaulis, labai greitai keičiasi. Nors artimiausioje ateityje tikrai dar bus leidžiami laikraščiai, žurnalai, bus televizija ir radijas, bet sunku pasakyti, kokios reklamos platinimo priemonės prisijungs prie jų, kokios užtvirtins savo pozicijas, kokios išnyks.
Vienas iš verslininko uždavinių reklamoje - susipažinimas su naujomis reklaminėmis priemonėmis, kad būtų galima naudoti tokias, kurios didina reklamos poveikio apimtį, rezultatyvumą, rentabilumą.
Ateitis artėja. Jau šiandien kai kuriose šalyse reklamą deda į videosistemas, įmontuotas į didelių parduotuvių pirkinių vežimelius, parodo reklamines medžiagas demonstruojamose lėktuvų salonuose ir konferencijų salėse videoprogramose.
Ateityje laikraščiai ir žurnalai leisis kompiuterinėse ir video versijose, kurias vartotojas gaus per modemą arba magnetinėse ar lazeriniuose diskuose. Prenumeratoriai galės elektroniniu būdu sortiruoti ir ieškoti informaciją, ignoruodami tą, kuri jų nedomina.
Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertiną reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiais plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Todėl manau, kad ši tema aktuali.
Taigi, šio darbo tikslas - susipažinti su reklamos kampanijos planavimu ir jos organizavimu.
Darbo uždaviniai yra:
1. apžvelgti reklamos sampratą;
2. išsiaiškinti reklaminės kampanijos esmę ir ypatumus,
3. nustatyti reklaminės kampanijos tikslus;
4. išanalizuoti pagrindines reklamos priemones ir jų panaudojimo kryptis;
5. išnagrinėti reklamos organizavimą.

Šio darbo metodai - mokslinės ir teorinės literatūros apžvalga. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis48.42 KB
Autoriusmigle
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos organizavimas ir reiksme [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą