Šperos.lt > Rinkodara > Kainų diferencijavimas

Kainų diferencijavimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Kainų diferencijavimas. Kainų diferencijavimo formos. Kainų diferenciacijos tikslas. Nuolaidos. Diskontas. Kainos bei produkto ryšys pirkimo apsisprendimo procese. Svarbiausi produkto požymius, kurie įtakoja apsisprendimą pirkti. Išlaidų prekei įsigyti suvokimas. Prekės kainos pristatymas. Kainos priklausomybė nuo kokybės. Kainodara ir asmeninis pardavimas. Kainodara ir firmos reklaminė veikla. Kainodara ir pardavimų skatinimas. Galutinių pardavimo kainų valdymas. Derybos dėl kainų tarp pirkėjo ir pardavėjo. Pirkėjo ir pardavėjo galios nustatymas. Vidinė kainodara. Transferinė kainodara. Transferinės kainodaros tikslas. Transferinės kainodaros pranašumai. Vidinės kainodaros metodai. Transferinės kainos rinkos kainų pagrindu. Susitarimo transferinė kainodara. Transferinės kainos baigtos produkcijos kainos pagrindu. Transferinės kainos kaštų pagrindu. Normatyvinių kaštų metodas. Mišri transferinė kainodara.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

5 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 40.85 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą