Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: pramogų centras "5-Modulis"

Marketingo planas: pramogų centras "5-Modulis"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pramogų centro Alytuje "5-Modulis" marketingo planas. Santrauka. Marketingo apžvalga. Rinkos analizė. Pirkėjas/klientas. Konkurentai. Tendencijos. Marketingo makroaplinkos (Ekonominė, socialinė, kultūrinė, mokslinė – technologinė, politinė – teisinė, gamtinė aplinka). Perspektyvų (SWOT) analizė. Tikslai. Ilgalaikis tikslas. Marketingo tikslai. Marketingo strategija. Marketingo kompleksas. Rinkos segmentavimas. Marketingo veiksmų programa. Kalendorinių veiksmų programa. Lėšų panaudojimas. Personalo išlaikymui skiriamos išlaidos. Pelno ir nuostolių prognozė. Kontrolė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Alytaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 21.25 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą