Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo veiklos organizavimas kavinėje "Žemaitė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo veiklos organizavimas kavinėje "Žemaitė"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Įmonės aprašas. Kavinės teikiamos paslaugos. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Marketingo veiklos organizavimas. Teorijos taikymas praktikoje. Kavinės įvaizdžio kūrimas. Kavinės įvaizdžio formavimas. Logotipo įvaizdžio gerinimas. Prekės tobulinimas ir kainodara. Asortimento tobulinimas. Maisto kokybės gerinimas. Aptarnavimo kokybės tobulinimas. Kainos strategija. Darbo organizavimas. Darbo laiko keitimas. Personalo darbo organizavimas. Marketingo duomenų bazės sukūrimas. Rėmimo veiksniai. Pardavimų skatinimas. Reklama. Spausdinta reklama. Transliacinė reklama. Stacionari reklama. Reklama "Internete". Ryšiai su visuomene. Marketingo veiklos pasiūlymai kavinėje "Žemaitė". Išvados. Priedai.

Ištrauka

Įmonė, norinti išsilaikyti rinkoje ir pasiekti gerų rezultatų, turėtų sukurti nuoseklią marketingo priemonių taikymo sistemą. Mūsų darbe bus analizuojama marketingo veikla, parengta "Žemaitės" kavinei. Veiklos tikslas - pritraukti papildomų lankytojų ir tokiu būdu padidinti pajamas. Ši kavinė, "Žemaitė" yra viena geriausių ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje. Jos teikiamomis paslaugomis yra patenkinti visi apsilankiusieji ir pasinaudoję jos paslaugomis. Klientai gali mėgautis itin geru aptarnavimu, kurį suteikia kvalifikuoti įmonės darbuotojai.
Marketingo veikla parengta siekiant išlaikyti kavinės statusą. "Žemaitės" kaip ir kiekvienos įmonės tikslas – parduoti teikiamas paslaugas, todėl ypač svarbu tinkamai įmonėje organizuoti ir valdyti reklaminę veiklą. Ji turi būti nukreipta į vartotoją, kad sužadintų jo norą pirkti paslaugą. Taip pat reklama turėtų siekti, kad įmonė įgytų kuo daugiau lojalių vartotojų. Įmonė, siekdama išsilaikyti rinkoje arba pasiekti gerų veiklos rezultatų, turi daugiau duomėtis reklamine kompanija, jos organizavimu, reklaminės veiklos valdymu bei jos efektyvumu. Reklama yra tik priemonė: ja siekiama padidinti įmonės pelną, todėl labai svarbu stebėti, ar reklamai skiriamos išlaidos ir darbuotojų pastangos duoda norimus rezultatus. Būtent dėl to svarbu atlikti reklamos tyrimą.
Darbo tikslas – įvertinti marketingo veiklos organizavimą kavinėje "Žemaitė" ir jos poveikį įmonės pelnui.
Pagrindiniai darbo uždaviniai:
išanalizuoti marketingo veiklos elementus;
pateikti pasiūlymus kaip padidinti marketingo veiklos efektyvumą;
įvertinti pagrindinius reklamos efektyvumo būdus;

Darbo objektas – marketingo veiklos organizavimas kavinėje "Žemaitė".
Darbo šaltiniai – buvo naudotasi antraisiais informacijos šaltiniais.
Darbo metodai – anketinė apklausa.

Šiuo metu reklama tapo būtinu gyvenimo atributu. Reklama palengvina vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams ir patiems vartotojų sluoksniams. Šiuolaikinis marketingas yra visų organizacijų veiklos komponentas, kadangi dažniausiai organizacijų tikslai yra tie patys:
stengtis kuo geriau tenkinti vartotojų poreikius;
didinti teikiamų paslaugų vertę;
užtikrinti organizacijų išlikimą rinkoje.
Prieš pradedant organizuoti marketingo veiklą, tikslinga susidaryti marketingo veiklos planą. Bendriausiu atveju marketingo veikla yra tokia:
rinkos išstudijavimas;
paslaugų tiekimas ir paskirstymas;
kainodara;
reklama.
Visais atvejais marketingo veikla turi suteikti patikimą, tikslią informaciją apie rinką, paklausos struktūrą ir dinamiką, reikalingą prekę, rinkos reikalaujamą prekių asortimentą, sukurti prekę ar paslaugą, kuri išspręstų vartotojo problemą, veikti vartotoją ir paklausą bei kontroliuoti realizaciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-20
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis81.21 KB
AutoriusMilda
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojaslėkt. dokt. Indrė Jucaitytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo veiklos organizavimas kavineje Zemaite [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • lėkt. dokt. Indrė Jucaitytė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą