Pradžia> Rinkodara> Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮĮvadas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Z. Jakubynienės IĮ situacijos analizė.Rinkos analizė. Minkštų baldų rinkos dydis ir augimas. Rinkos pelningumo analizė. Mikroaplinkos analizė. Z. Jakubynienės IĮ charakteristika. Prekių asortimentas ir kainos. Įmonės paskirstymo kanalai. Z. Jakubynienės IĮ vartotojai. Z. Jakubynienės iį tiekėjai. Baldų rėmimo organizavimas. Konkurentų analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai – kultūriniai veiksniai. Politiniai – teisiniai veiksniai. Moksliniai – technologiniai veiksniai. Gamtiniai veiksniai. Aplinkos vystymosi alternatyvų suderinimo (SWOT) analizė. Z. Jakubynienės IĮ marketingo tikslai. Z. Jakubynienės IĮ marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategija. Rinkos aprėpimo strategijos. Pozicionavimo strategijos. Marketingo kompleksu elementų strategijos. Prekės strategijos. Kainų strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Išvados. Šiame darbe nagrinėjama individuali Z.Jakubynienės įmonė. Ji buvo įkurta 1991 m. sausio mėn. 8 d. Veiklos pobūdis – baldų gamyba, didmeninė mažmeninė prekyba. 2002 m. pabaigoje bendrovė turėjo įsteigtus baldų salonus Alytuje, Kaune ir Rygoje. Individuali Z.Jakubynienės įmonė nėra gerai žinoma Lietuvoje (išskyrus pietinę Lietuvos dalį). Įmonė siūlo pirkėjams platų prekių asortimentą. Šiuo metu baldų salonuose galima įsigyti maždaug 200 skirtingų pavadinimų prekių. Individuali Z.Jakubynienės įmonės gamyba orientuota į vidutines pajamas gaunantį vartotoją. Darbe apžvelgiama įmonės misija, nustatomi penkerių metų trukmės įmonės tikslai ir trečioje dalyje atliekama situacijos analizė: baldų rinkos apžvalga, mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė bei įmonės stiprių pusių, silpnybių, grėsmių ir galimybių analizė. Atlikus situacijos analizę, ketvirtoje dalyje nustatomi ilgalaikiai individualios Z.Jakubynienės įmonės marketingo tikslai. Norint juos pasiekti, reikės įgyvendinti pasirinktą marketingo strategiją, kurios sudedamosios dalys – konkuravimo būdo, rinkos aprėpimo, pozicionavimo ir marketingo komplekso elementų strategijos – nustatomos atskirai. Įmonė planuoja įeiti į naujas baldų rinkas Lietuvoje ir užsienyje, todėl tai bus atsižvelgiama, formuojant marketingo strategiją.
Individualios Z.Jakubynienės įmonės misija – spręsti komforto užtikrinimo, patogesnių gyvenimo sąlygų sudarymo klausimus. 2.Įmonės tikslai Pagrindiniai individualios Z.Jakubynienės įmonės penkerių metų tikslai: 2004 m. Alytaus rajone pastatyti ir pilnai įrengti naują baldų gamybos cechą; 2005 m. atidaryti Estijoje pirmąjį baldų saloną; 2005 m. atidaryti naujus baldų salonus Vilniuje ir Klaipėdoje; 15 proc. padidinti eksportuojamos į užsienį produkcijos apimtis; 2004 – 2008 m. praplėsti užimamą Lietuvos baldų rinkos dalį 0,5 proc. ... Failo pavadinimas | Marketingo strategijos parengimas baldu gamybos Z. Jakubynienes II [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 27 puslapiai
 - Kauno Technologijos Universitetas / 6 Klasė/kursas
- asist. M.Alimienė
- 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |