Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ

Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Z. Jakubynienės IĮ situacijos analizė.Rinkos analizė. Minkštų baldų rinkos dydis ir augimas. Rinkos pelningumo analizė. Mikroaplinkos analizė. Z. Jakubynienės IĮ charakteristika. Prekių asortimentas ir kainos. Įmonės paskirstymo kanalai. Z. Jakubynienės IĮ vartotojai. Z. Jakubynienės iį tiekėjai. Baldų rėmimo organizavimas. Konkurentų analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai – kultūriniai veiksniai. Politiniai – teisiniai veiksniai. Moksliniai – technologiniai veiksniai. Gamtiniai veiksniai. Aplinkos vystymosi alternatyvų suderinimo (SWOT) analizė. Z. Jakubynienės IĮ marketingo tikslai. Z. Jakubynienės IĮ marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategija. Rinkos aprėpimo strategijos. Pozicionavimo strategijos. Marketingo kompleksu elementų strategijos. Prekės strategijos. Kainų strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

6 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 180.95 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą