Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: viešbutis "Vanagupė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: viešbutis "Vanagupė"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Verslo įmonės statusas, teikiamos paslaugos, įkūrimo motyvai. Rinkodaros reikšmė ir vieta įmonėje. Įmonės rinkodaros vadybos koncepcijos. Viešbučio "Vanagupė" rinkodaros aplinkos analizė. Įmonės paslaugų vartotojų elgsena. Viešbučio rinkodaros informacijos gavimo šaltiniai, rinkimo ir kaupimo būdai. Rinkos segmentavimas. Paslaugų pozicionavimo tikslai ir strategijos. Viešbučio "Vanagupė" teikiamos paslaugos. Įmonės kainodara. Paslaugų rėmimo organizavimas. Paslaugų paskirstymo kanalų valdymas įmonėje. Išvados.

Ištrauka

Marketingas dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Klaidinga nuomonė yra ta, kad marketingą naudoja tik verslo žmonės. Marketingo principus taiko politinės organizacijos, valstybės valdymo įstaigos ar net religinės bendruomenės. Daugelis žmonių, spręsdami ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan., dalyvauja marketinge. Būtent todėl marketingo žinios yra svarbios ne tik tiems, kurie marketingą vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį. Būtent todėl reikia atskirti marketingo sąvokas. Plataus marketingo sąvoka reiškia, kad jo metodų ir priemonių įgyvendinimas apima ne tik rinkos, bet ir kt. visuomenės gyvenimo bei veiklos sritis. Kuomet marketingo žinios nukreipiamos visuomenės ar šalies ekonominėms problemoms spręsti, laikoma, kad tai yra makro marketingas. Kai marketingo žinios suteikiamos pelno ar nepelno siekiančių organizacijų tikslams įgyvendinti, laikoma, kad yra sprendžiamos mikro marketingo problemos.
Marketingas talpina 3 pagrindinius elementus:
Marketingo vykdytojai (įmonė, partijos, bendruomenė)
Objektas (paslauga, prekė)
Rinka
Marketingo planą vaizdumo dėlei galima palyginti su kelio planu, kuriuo naudojasi vairuotojas, važiuodamas nežinoma vietove.
Kaip ir kelio planas, marketingo planas turi atsakyti į tris pagrindinius klausimus: kur mes esame, kur mums reikia patekti, kaip ten nuvykti.
Marketingo planas turi tapti patikimu verslininko pagalbininku. Jau pats bandymas detaliai raštu išdėstyti savo nuomonę priverčia verslininką pergalvoti ir surašyti net smulkiausius marketingo elementus ir iš anksto pasiruošti galimos situacijos pakeitimui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-23
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis69.41 KB
Autoriusgagis
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJ. Daubarienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakulteto Kretingos skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas viesbutis Vanagupe [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • J. Daubarienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą