Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimai (4)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimai (4)

  
 
 
123
Aprašymas

Marketingo tyrimų reikšmė ir paskirtis. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų reikšmė sprendimo procesui. Marketingo tyrimų reikšmė vadybai. Marketingo tyrimų raida. Marketingo tyrimų rūšys ir metodai. Marketingo tyrimų procesas. Marketingo projektų analizavimas. Informacija, jos bazės ir panaudojimas sprendimų procese. Kokybiniai tyrimai. Apklausos tyrimai. Apklausos anketos. Stebėjimo tyrimai. Eksperimentiniai marketingo tyrimai. Matavimai marketingo tyrimuose. Imties atrankos pagrindai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-24
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis36.52 KB
Autoriusfox
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 19 puslapių 
  • 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą