Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Draudimo paslaugų marketingo samprata ir funkcijos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Draudimo paslaugų marketingo samprata ir funkcijos

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123
Aprašymas

Draudimo verslo ypatumai. Marketingo reikšmė draudimo versle. Draudimo paslaugų marketingo taikymo galimybės ir kliuviniai Lietuvoje. Draudimo paslaugų marketingo kompleksas ir jo aplinka. Draudimo paslaugų marketingo kompleksas ir sudedamieji jo elementai. Draudimo įmonės marketingo komplekso aplinkos samprata. Makroaplinka ir jos elementai. Draudimo paslaugų marketingo veikla. Draudimo paslaugų marketingo ypatumai ir juos lemiantys veiksniai. Draudimo paslaugų rinka ir jos ypatumai. Draudimo paslaugų rinkos esmė, struktūra ir ypatumai. Draudimo paslaugų paklausa ir pasiūla. Draudimo paslaugų rinkos tyrimo esmė. Draudimo paslaugų tikslinė rinka ir jos tyrimo etapai. Draudimo paslaugų rinkos segmentavimas. Draudimo paslaugų produkto ypatumai. Draudimo paslaugų produkto samprata. Draudimo paslaugų produkto struktūra. Draudimo paslaugų produkto kokybė. Draudimo paslaugų produkto gyvavimo ciklas ir jo etapai. Naujo draudimo paslaugų produkto kūrimo etapai. Draudimo paslaugų produkto kainos esmė ir struktūra. Draudimo paslaugų kainos nustatymo politika. Draudimo paslaugų kainos nustatymo metodai. Draudimo paslaugų kainų valdymas. Draudimo paslaugų paskirstymas (pardavimas). Draudimo paslaugų paskirstymo kanalai. Draudimo paslaugų paskirstymo kanalų įvertinimas ir pasirinkimas. Tiesioginis draudimo paslaugų pardavimas. Brokeriai kaip draudimo paslaugų pardavimo kanalas. Draudimo agentai it jų veikla parduodant paslaugas vartotojams. Draudimo paslaugų marketingo komunikacija. Marketingo komunikacijos sistema ir svarbiausieji elementai. Draudimo paslaugų teikėjų bendravimas su klientais ir pardavimų skatinimas. Draudimo paslaugų reklama. Draudikų komunikavimas su draudėjais paslaugų pardavimo vietose. Draudikų ryšiai su visuomene. Draudimo įmonės vidaus marketingo samprata. Bendrieji reikalavimai draudimo įmonės tarnautojui. Draudimo įmonės vidaus marketingo elementai. Draudimo paslaugų fizinis akivaizdumas ir aplinka. Draudikų ir draudėjų sąveikos problema. Draudimo įmonių marketingo strategijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-25
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis123 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis251.02 KB
Autoriusartas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word DraudimoMarketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 123 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą