Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros planavimas
   
   
   
-1
naudingas +1 / nenaudingas -2

Rinkodaros planavimas

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Planavimo esmė. Marketingo planas. Dabartinė marketingo situacija. SWOT analizė. Tikslai ir problemos. Marketingo strategija. Veiksmų programos. Biudžetas. Kontrolės būdai, jų tipai.

Ištrauka

Marketingo planavimas - tai orientacija į ateitį. Ateitis nepaiso, pasirengęs jūs ją sutikti, ar ne. Planas padeda numatyti ateitį ir priimti gerai apgalvotus sprendimus, nes jį rengiant apgalvojamos visos alter¬natyvos, su kuriomis gali tekti susidurti.
Vadovaujant verslui, būtina nuolat planuoti. Planavimo procese svarbūs keturi aspektai: numatymas, vykdymas, kontrolė, vertinimas. (žr. 1 pav.).
Kiekvienas verslas yra susijęs su sprendimų priėmimu ir veiklos rezultatų fiksavimu. Be plano, nėra kito prasmingo būdo įvertinti veik¬los rezultatus; be jo firmos būsimieji veiksmai bus pagrįsti greičiau intuicija nei pagrįstu numatymu. Dirbant be plano, sutrikdomas ankstesnis nuoseklus procesas ir dėl to vadovaujama greičiau reaguojant į įvykius, nei juos numatant iš anksto.
Jei firma nori žengti į ateitį, turėdama aiškias kelio gaires, ji turi planuoti savo veiklą.

NUMATYMAS
(pasirengimas ateičiai)
KONTROLĖ VYKDYMAS
(plano naudingumo tikrinimas) (sprendimų priėmimas)

VERTINIMAS
(rezultatų palyginimas su planu)
1 pav. Pagrindiniai planavimo aspektai

Marketingo planavimas apima marketingo tikslų ir pačių tinka¬miausių strategijų šiems tikslams pasiekti numatymą. Marketingo planavimas turi vykti dviem lygmenimis:
• strateginis marketingo planavimas (nuo 3 iki 5 metų ir daugiau);
• taktinis marketingo planavimas (metams ir trumpesniam laikotarpiui).
Abu planavimo lygmenys turi būti glaudžiai susiję. Strateginis planavimas numato reikšmingų tikslų siekimo būdus ilgesnei per¬spektyvai. Jis vykdomas paprastai aukščiausiose firmos valdymo grandyse. O taktinis planavimas, numatantis tarpinių tikslų, atsispin¬dinčių strateginiame plane, siekimo būdus, vyksta jau žemesnėse grandyse.
Tiek strateginio, tiek taktinio planavimo eigoje neįmanoma numa¬tyti visų galimų situacijos pokyčių. Todėl stengiamasi sudaryti mažiau¬siai tris veiksmų sekas, kurios apibrėžtų konkrečius veiksmus esant palankiai, nepalankiai ir vidutinei situacijai. (Aldona.Dam. paslaugu mark)
Marketingo planas yra tik viena firmos bendrojo strateginio plano dalis, kurią šiame darbe plačiau aptarsime ir panagrinėsime. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis22.47 KB
AutoriusGiedre
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros planavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 10 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą