Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujausių interneto reklamos technologijų efektyvumo palyginamoji analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Naujausių interneto reklamos technologijų efektyvumo palyginamoji analizė

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Reklama ir jos reikšmė. Reklamos svarba. Reklamos klasifikavimas. Kompiuterizuota reklama. Interneto reklamos svarba. Interneto reklamos technologijos. Naujausios interneto reklamos technologijos. "Banner Set" ir "Easy Show". "TopRoll". Universalus reklamos paketas. Interneto svetainės lankomumo didinimo būdai. Paieškos mašinos. Reklaminiai žodžiai paieškos sistemose. Technologijų efektyvumo palyginimas. Interneto reklamos technologijų efektyvumas. "Banner Set" ir "Easy Show". "TopRoll". Universalus reklamos paketas. Interneto svetainės lankomumo didinimo būdų efektyvumas. Išvados. Priedas.

Ištrauka

Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur: važiuodami automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, vaikščiodami mieste aplinkui matome daugybę įvairiausių reklaminių skelbimų, plakatų, iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminių bukletėlių. Kiekvienas žmogus yra individuali asmenybė, ir kiekvienas savaip supranta bei vertina reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai.
Yra žmonių, kurie galvoja, kad reklama yra visuomenei nereikalinga. Bet tie patys, kurie mano, kad reklama nereikalinga, taip pat sutinka su tuo, kad reklama tikrai juos paveikia ir reklamuojama prekė yra labiau perkama. Reklama yra naudinga ir visuomenei, kadangi ji suteikia vartotojui teisę rinktis ir informuoja vartotoją apie naują prekę ar paslaugą, ir gamintojui ar paslaugų tiekėjui, kadangi jis tik reklamos keliu gali informuoti plačią visuomenę apie jo gaminamą produkciją ar teikiamą paslaugą.
Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiai plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Viena tokių priemonių, turinčių didžiausias perspektyvas, yra reklama internete. Nors daugeliui žmonių veiksmingiausia reklama atrodo per televiziją, didėjant interneto vartotojų skaičiui, neišvengiamai auga ir reklamos internete svarba bei tokios reklamos paklausa. Būtent todėl yra aktualu išnagrinėti interneto reklamos technologijas bei ištirti jų efektyvumą.
Naujas reklamos būdas – reklama pasauliniame interneto tinkle, – turintis masiškiausią auditoriją ir nepaisantis valstybių sienų, labai vilioja daugelį reklamos užsakovų bei gamintojų. Ir jiems, ir reklamos vartotojams kyla vis mažiau abejonių dėl interneto reklamos reikalingumo, veiksmingumo bei skaidrumo, nors daugeliui interneto vartotojų interneto reklama asocijuojasi su daugybe reklaminių skydelių (vadinamųjų "banerių"), patalpintų visose įmanomose interneto vietose. Tačiau, be to, dar yra ir kitų interneto reklamos būdų. Jie yra daugiau ar mažiau populiarūs bei efektyvūs, todėl įmonei yra labai svarbu pasirinkti kuo modernesnes ir efektyvesnes technologijas, kad būtų pasiektas maksimalus reklaminės kampanijos efektyvumas.
Šio kursinio darbo objektas yra interneto reklama, jos kūrimo naujausios technologijos. Darbo tikslas – išnagrinėti naujausių interneto reklamos technologijų efektyvumą.
Norint pasiekti šį tikslą, rašant darbą, buvo iškelti tokie uždaviniai:
• Aptarti interneto reklamą ir jos svarbą vykdant reklaminę kampaniją.
• Aptarti populiariausias naujausias interneto reklamos technologijas;
• Išnagrinėti naujausių interneto reklamos technologijų efektyvumą, lyginant jas vieną su kita bei su kitomis populiariomis technologijomis.
Šie uždaviniai nagrinėjami atskiruose kursinio darbo skyriuose.
Pirmame skyriuje apibrėžiama, kas yra laikoma interneto reklama (arba kompiuterizuota reklama), o taip pat apibendrintai aptariama reklamos bei interneto reklamos svarba.
Antrame skyriuje aptariamos naujausios interneto reklamos technologijos, jų panaudojimas.
Trečiame skyriuje nagrinėjama naujausių interneto reklamos technologijų efektyvumas, jų poveikis vartotojui.
Šiuo metu mokslinės literatūros, nagrinėjančios šią probleminę temą yra labai mažai. Kursinis darbas parašytas daugiausiai remiantis internete pateikiama medžiaga (įvairiais straipsniais, specialistų komentarais, atsiliepimais ir panašiai), taip pat statistine, moksline literatūra bei periodiniais leidiniais. Konkreti naudota literatūra pateikiama skyrelyje "Bibliografinių nuorodų sąrašas".
Darbas gali būti panaudotas mokomiesiems tikslams, kai studijuojant reklamą norima geriau susipažinti su interneto reklama bei jos kūrimo technologijomis. Taip pat jis gali padėti apsispręsti, kurios technologijos yra efektyvesnės ir gali būti sėkmingiau pritaikytos reklaminėje kampanijoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-12
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis116.9 KB
Autoriusas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdoc. R. Pranaitis
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKomunikacijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Naujausiu interneto reklamos technologiju efektyvumo palyginamoji analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • doc. R. Pranaitis
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą