Šperos.lt > Rinkodara > Naujausių interneto reklamos technologijų efektyvumo palyginamoji analizė

Naujausių interneto reklamos technologijų efektyvumo palyginamoji analizė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Reklama ir jos reikšmė. Reklamos svarba. Reklamos klasifikavimas. Kompiuterizuota reklama. Interneto reklamos svarba. Interneto reklamos technologijos. Naujausios interneto reklamos technologijos. "Banner Set" ir "Easy Show". "TopRoll". Universalus reklamos paketas. Interneto svetainės lankomumo didinimo būdai. Paieškos mašinos. Reklaminiai žodžiai paieškos sistemose. Technologijų efektyvumo palyginimas. Interneto reklamos technologijų efektyvumas. "Banner Set" ir "Easy Show". "TopRoll". Universalus reklamos paketas. Interneto svetainės lankomumo didinimo būdų efektyvumas. Išvados. Priedas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 116.9 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą