Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodara
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodara

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Kas yra prekė? Veiksniai, skatinantys kurti naujus produktus. Naujos prekės kūrimo procesas. Naujų prekių idėjų šaltiniai. Kodėl žlunga nauji produktai. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros politikos instrumentai. Organizacijos vidinė aplinka. Organizacijos makroaplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Rinkodaros mikroaplinka. Organizacijos makroaplinka. Kontaktinės auditorijos. Rinkodaros strateginis planavimas. Rinkodaros tarnybos organizacinės formos. Strateginio planavimo esmė. Rinkodaros planas. Rinkodaros planavimas. Veiksniai, turintys įtakos rinkodaros strategijai. Rinka. Taktinis rinkodaros planavimas. Rinkodaros tarnybos organizacinės formos. Rinkos organizacijos privalumai ir trūkumai. Vartotojo elgsena ir ją lemiantys veiksniai. Vartotojo elgsenos samprata. Poreikių klasifikacija. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Pirkimo tipai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-10
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis72.03 KB
AutoriusEgle
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word rinkodaros ivadas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 20 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą