Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Viešojo administravimo įstaigų ir jų veiklos įvaizdžio formavimas, naudojant efektyvias marketingo priemones
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Viešojo administravimo įstaigų ir jų veiklos įvaizdžio formavimas, naudojant efektyvias marketingo priemones

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvaizdis Kas tai? Identiteto apibūdinimas. Šalies įvaizdis. Asmenybės įvaizdis. Įvaizdžio apibrėžimas. Teigiamo įvaizdžio nauda organizacijai. Viešojo administravimo ir marketingo galimi ryšiai. Viešojo administravimo sferos socialinio psichologinio palaikymo būtinybė. Negatyvaus(tobulintino) viešojo administravimo įstaigų įvaizdžio susidarymo priežastys. Darbuotojų atsakomybės stoka. Pokyčių ignoravimas. Prievartos pojūtis. Konfliktai organizacijoje. Viešosios politikos funkciniai skirtumai. Marketingo kaip mokslo, galinčio išspręsti kai kurias viešojo administravimo įstaigų problemas, apibūdinimas. Marketingo priemonių naudojimas viešojo administravimo įstaigų įvaizdžio kūrime. Parama. Rėmimas. Ryšiai su visuomene. Reklama. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-28
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis32.9 KB
Autorius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word referatas Riomeriui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą