Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (10)

Marketingas (10)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Asmeninis pardavimas. Prekybos agentų funkcijos. Prekybos agento darbo bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Misionieriškas siūlymas. Prekybos agentų atlyginimo mokėjimo formos. Pardavimo kvota įmonėje. Kaina. Kainodaros tikslai. Paklausa. Iracionali paklausa. Pasiūla. Paklausos elastingumas. Pasiūlos elastingumas. Kintamieji kaštai. Pastovieji kaštai. Bendrieji kaštai. Vidutiniai kaštai. Kainos nustatymo metodai. Nuolaida. Nuolaidų rūšys. Prekių asortimento kaimų nustatymo variantai. Naujų prekių kainų nustatymo variantai. Diskriminacinių kainų nustatymas. Rinkoje egzistuojančių prekių kainų variantai. Nugriebimo strategija. Skverbimosi strategija. Kainos ir kokybės strategija. Į konkurentus orientuota strategija. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Informacijos siuntėjas. Informacijos užkodavimas. Pranešimas. Perdavimo priemonės. Dekodavimo tikslumas. Informacijos gavėjas. Informacijos gavėjo reakcija. Trukdymai. Marketingo aplinkos įtakos grupes. Stūmimas. Traukimas. Pardavimo skatinimas. Ilgalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimo skatinimo planavimas ir vertinimas. Paskirstymas. Paskirstymo kanalas. Paskirstymo kanalo ilgis. Paskirstymo sistemos plotis. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Marketingo logistika. Logistikos kaštai. Klientų aptarnavimo lygis. Prekyba. Mažmeninės prekybos įmonių tipai. Parduotuvių tipai. Galimi parduotuvių junginiai. Tiesioginis marketingas. Mažmeninės prekybos įmonių marketingas. Reklamos auditorija. Reklama. Reklamos funkcijos. Pozicija. Suvokimo žemėlapis. Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Spausdintos reklamos nešikliai. Transliacinės reklamos nešikliai. Tiesioginės reklamos nešikliai. Viešosios reklamos nešikliai. Reklamos pardavimo vietose nešikliai. Specialios reklamos nešikliai. Demonstracinės reklamos nešikliai. Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos planavimo įmonėje etapai. Reklamos kampanija. Ryšiai su visuomene. Įmonei svarbios visuomenės grupės. Įmonės identitetas. Įmonės įvaizdis. Komunikavimo su pasirinktomis visuomenės grupėmis būdai. Populiarumas. Parama. Paroda.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 33.11 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą