Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162
Aprašymas

Įvadas. Bendrieji paslaugų kokybės suvokimo pagrindai. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės veiksniai. Paslaugų kokybės dimensijos ir bendrąją suvoktą paslaugų kokybę lemiantys veiksniai. Picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso analizė ir vertinimas. Picerijos maitinimo paslaugų charakteristika: paslaugų apibrėžimas, paslaugų savybės, paslaugų klasifikavimo kriterijai. Picerijos maitinimo paslaugų pasiūlos modelis: pagrindinės ir papildomų paslaugų charakteristika. Picerijos maitinimo paslaugų vartotojai ir teikėjai. Picerijos maitinimo paslaugų teikimo procesas ir fizinės paslaugų teikimo aplinkos ypatumai. Picerijos naudojamos komunikacijos priemonės (rėmimo kompleksas). Picerijos maitinimo paslaugų teikimo vieta. Picerijos maitinimo paslaugų kainodara. Picerijos maitinimo paslaugų kokybės kriterijai. Laukiamos ir suvoktos kokybės atotrūkis paslaugos rezultato ir teikimo proceso aspektu problemos tyrimas maitinimo paslaugų atžvilgiu. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų analizė. Pasiūlymai ir rekomendacijos picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso tobulinimui ir tyrimo išvados. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Kursinio darbo aktualumas. Šiandien manoma, kad vienas svarbiausių momentų, skatinančių įmones bei organizacijas konkuruoti, taip pat padedančių išsilaikyti arba užkariauti rinką, yra parduodamų prekių bei paslaugų kokybė (2, p. 34). Taigi kokybės svarba didžiąja dalimi yra sąlygota padidėjusios konkurencijos paslaugų rinkoje, kur atskiros firmos vieta bei jos komercinė sėkmė priklauso nuo to, ar firma savo teikiamomis paslaugomis gali patraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Svarbiausia priemonė tam pasiekti – garantuoti geresnę paslaugų kokybę, negu tai gali padaryti konkurentas (3, p. 54-55), todėl viena iš efektyviausių priemonių, kurias naudoja paslaugų įmonės konkurencinėje kovoje – pastovi aukšta teikiamų paslaugų kokybė. Svarbiausia nuolat garantuoti, kad klientas gautų tokios pat ar aukštesnės kokybės paslaugas, kokių tikisi. Todėl šiame darbe bus nagrinėjama maitinimo (nes beveik kiekvienas gana dažnai susiduria su maitinimo įstaigų teikiamomis paslaugomis) paslaugų kokybė: vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė.
Kursinio darbo tikslas: atskleisti vieno iš didžiausių picerijų tinklo maitinimo paslaugų kokybę lemiančius veiksnius.
Kursinio darbo uždaviniai:
aptarti bendruosius paslaugų kokybės suvokimo pagrindus;
atlikti restoranų/picerijų tinklo maitinimo paslaugų komplekso analizę ir vertinimą;
atlikti teorinėje darbo dalyje keliamos problemos tyrimą picerijos maitinimo paslaugų atžvilgiu;
pateikti pasiūlymus bei rekomendacijas picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso tobulinimui ir išvadas.
Kursinio darbo metodai: Lietuvos bei užsienio šalių autorių mokslinės literatūros analizė, Interneto šaltinių bei spaudos analizė, picerijos "slaptų pirkėjų" stebėjimas (atlikto tyrimo (slapto stebėjimo metu) įvertinta picerijos paslaugų suvokta kokybė buvo mažesnė nei laukiama, t.y. stebėtojų patyrimas, gaunant paslaugą, neatitiko jų lūkesčių; tuo tarpu techninė paslaugos kokybė tiek prieš paslaugos gavimą, tiek ją gavus buvo įvertinta geriau nei funkcinė, o tai parodo, jog stebėtojoms buvo itin svarbu, kaip yra teikiama paslauga).
Kursinio darbo turinys. Pirmojoje darbo dalyje aptariami bendrieji paslaugų kokybės suvokimo pagrindai (paslaugų kokybės samprata, paslaugų kokybės veiksniai, paslaugų kokybės dimensijos ir bendrąją suvoktą paslaugų kokybę lemiantys veiksniai). Antrojoje darbo dalyje atliekama picerijos maitinimo paslaugų komplekso analizė ir vertinimas. Trečiojoje darbo dalyje aptariamas teorinėje darbo dalyje iškeltos problemos tyrimas picerijos maitinimo paslaugų atžvilgiu. Ketvirtojoje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai bei rekomendacijos picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso tobulinimui, taip pat išvados. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-31
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis61 puslapis 
Literatūros šaltiniai16
Dydis118.26 KB
AutoriusAKVILE
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Picerijos maitinimo paslaugu kokybe vartotoju lukesciai ir suvokiama verte [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 61 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą