Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (14)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (14)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Įmonių strateginis tikslas. Marketingas, marketingo samprata. Pagrindiniai rinkodaros aplinkos veiksniai. Pagrindiniai aplinkos komponentai. Įmonės marketingo mikroaplinka. Pagrindiniai kainodaros metodai. Diskriminacinių kainų nustatymas. Kainų strategijos. Prekės gyvavimo ciklas (PGC). Ciklo tipai. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. UAB "DORADO" įmonėje naudojami pardavimų skatinimo veiksmai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-23
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis53.79 KB
Autoriusrita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo darbas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 19 puslapių 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą