Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujo gaminio kūrimo marketingas: AB "Stumbras"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Naujo gaminio kūrimo marketingas: AB "Stumbras"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Naujo gaminio kūrimo strategija. Esamos situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Įmonės rinkos ir vartotojai. N įmonės marketingo komplekso elementų analizė. Prekių ir kainų analizė. Prekių pasiskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. Konkurentinė aplinka. Naujo gaminio strategija. Naujo gaminio idėjų generavimas ir atranka. Naujos prekės idėjos patikrinimas. Koncepcijos testas. Respondavimo sąlygos. Prekės tikrinimas. Rinkos tyrimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-10
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis34.88 KB
AutoriusMantas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kursinis Stumbras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 14 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą