Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pardavimų simuliacijos planavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pardavimų simuliacijos planavimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Pardavimų skatinimas. Pardavimų skatinimo populiarėjimas. Pardavimų skatinimo tikslų nustatymas. Pardavimų skatinimo priemonių parinkimas. Vartotojų skatinimo priemonės. Prekybos skatinimo priemonės. Verslo klientų skatinimo priemonės. Pardavimų skatinimo programos sudarymas. Išankstinis programos patikrinimas ir įgyvendinimas. Rezultatų įvertinimas. Pardavimo planavimo procesas. Pardavimo planavimas – integruota įmonės strateginio planavimo proceso dalis. Pardavimo programos parengimas ir valdymas. Pardavimo tikslai, strategija, taktika ir jų tarpusavio ryšys. Pardavimo strategijos parinkimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-13
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis36.79 KB
Autoriusinga
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasR.Rukuižienė
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word planavimo_refasss [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 19 puslapių 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 3 Klasė/kursas
  • R.Rukuižienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą