Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujų produktų kūrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Naujų produktų kūrimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Naujo produkto samprata. Prekės gyvavimo ciklas. Naujų produktų kūrimo priežastys. Naujų produktų kūrimas. Būtinumo kurti naujus produktus nustatymas. Naujo produkto tikslų nustatymas. Naujo produkto vystymo procesas. Naujo produkto kūrimas ,,x" įmonėje. Gaminių asortimentas. Rinkos apžvalga. Naujų ir modernizuojamų gaminių projektavimas AB "X". Techninio siūlymo rengimas. Gamybos rengimo grafiko sudarymas. Gamybos rengimo eiga. Eskizinio projekto rengimas. Sukurtų maketų bandymai. Naujų gaminių sertifikavimas. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Marketingas prekę traktuoja kaip apčiuopiamos ir neapčiuopiamos naudos vartotojui paketą. Jei prekės teikiama nauda skiriasi nuo kitų prekių teikiamos naudos, galima sakyti, kad prekė yra nauja.
Tačiau, tai, kas vienam vartotojui (gamintojui) bus nauja, kitam gali būti seniai žinoma. Prekė gali būti nauja įmonei, bet analogišką prekę jau gali siūlyti įmonės konkurentai. Prekė bus nauja rinkos segmentui, jei šio segmento vartotojai dar nebuvo susidūrę su siūloma preke.
Įmonė, įvedusi naują prekę į rinką, tikisi, kad ji rinkoje išsilaikys ilgai. Tačiau kiekviena prekė rinkoje išsilaiko tam tikrą laiką ir per tą laiką pereina kelias gyvavimo ciklo stadijas. Prekės, kaip ir žmonės, gimsta, auga, pasiekia brandą, sensta ir miršta. Taigi susidaro nuolat besikartojantis prekės gyvavimo ciklas.

Produktą galima apibrėžti kaip materialių ir nematerialių savybių rinkinį, apimantį įpakavimą, spalvą, kainą, kokybę, firmos ženklą, taip pat suteikiamas paslaugas bei pardavėjo reputaciją. Iš šio apibrėžimo matyti, kad vartotojai perka daugiau negu fizinių savybių rinkinį. Jie perka poreikio patenkinimą produkto savybių formoje.
Produktą sudaro tiek apčiuopiamos, tiek neapčiuopiamos savybės. Kadangi vartotojai tikisi skirtingų produktų privalumų, jie skirtingai vertina ir jo esamas savybes. Todėl produktas nėra tiksliai apibrėžtas dalykas.
Visus produktus galima suskirstyti į dvi grupes: vartojimo produktus ir pramoninius produktus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai6
Dydis105.5 KB
Autoriusroberta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Nauju produktu kurimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą