Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos poveikio įvertinimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos poveikio įvertinimas

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Reklamos poveikio sritys. Reklamos poveikio elementai. Reklamos tekstas. Paveikslas. Spalva. Psichologiniai spalvų aspektai. Garsas. Vaizdas ir įvaizdis. Veiksmas, judesys, erdvė. Reklamos priemonių poveikio subjektyvios prielaidos. Reklamos psichologinio poveikio modeliavimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-02
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai1
Dydis39.07 KB
Autoriusneilla
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas11
Švietimo institucijaŠilalės r. Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos poveikio ivertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 16 puslapių 
  • Šilalės r. Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija / 11 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą