Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Strateginis marketingas (4)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginis marketingas (4)

  
 
 
12
Aprašymas

Marketingo planavimo svarba. Strateginis planavimas. Taktinis planavimas. Firmos strategija. Firmos strategijos esmę plačiau atskleidžiančios charakteristikos. Strateginiai sprendimai. Operaciniai sprendimai. Marketingo strategijų nauda įmonei. Strateginio valdymo modeliai. Plėtotinė strategija. Aplinkos analizė. Išteklių analizė. Vizija, misija ir tikslai. Alternatyvų kūrimas. Sprendimų parinkimas. Strateginių trajektorijų analizė. Valdymo struktūros analizė. Strategijos įgyvendinimas. Misija. Įmonės tikslai. Perspektyvų tyrimas. Marketingo tikslai. Marketingo strategija. Marketingo veiklos planavimo struktūra. Nedifencijuotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Koncentruotas marketingas. Pozicionavimas. Pagrindiniai planavimo uždaviniai marketinge. Marketingo planavimo organizavimas. Marketingo plano tipinė struktūra. Marketingo valdymas. Strateginis valdymas. Taktinis valdymas. Strateginis marketingo valdymas. Marketingo valdymo sprendimų priėmimo schema. Kontroliuojami veiksniai. Marketingo planavimo kontrolės metu. Marketingo kontrolės tipai. Metinių planų vykdymo kontrolės tikslas. Pelningumo analizės tikslas. Efektyvumo kontrolės metodai. Strateginės kontrolės tikslas. Marketingo informacinė sistema. MIS. MIS naudojama. MIS privalumai. MIS posistemiai. Lyderių strategijos. Įmonių lyderių bruožai. Lyderio strategija. Lyderis visada stengiasi. Rinką galima išplėsti. Lyderių naudojamos konkurencinės kovos apsaugos strategijos. Radikalių naujovių potencialūs rezultatai. Persekiotojų strategijos. Persekiotojų bruožai. Partizaninės atakos. Sekėjų strategijos. Sekėjų bruožai. Įmonių sekėjų strategijos. Nišas užpildančių įmonių strategijos. Nišas užpildančių įmonių bruožai. Nišas užpildančių įmonių veiklos pagrindas–specializacija. Didelių įmonių konkuravimo strategijos. "Jėgos" strategija. Jėgos strategijos atmainos. Vidutinės sąnaudos mažėja dėl. Stambios įmonės daugiau nei kitos. Geografinės koncentracijos strategija. Išsivysčiusių šalių rinkos prioritetai. Naujai besikuriančių rinkų prioritetai. Plėtra Rytų Europoje. Šalies pasirinkimas. Globalinės marketingo strategijos. Vidutinių ir mažų įmonių konkuravimo strategijos. Prisitaikymo strategija. Pagrindiniai konkurencinės kovos metodai. Aktyvumo rinkoje strategijos. Pagal aktyvumo lygį skiriamos šios marketingo strategijos. Rinkos geografijos strategijos. Pagal geografinį požymį skiriamos šios marketingo strategijos. Greito nugriebimo strategija. Lėto nugriebimo strategija. Greito įsiskverbimo strategija. Lėto įsiskverbimo strategija. Prekių identifikavimo alternatyvos. Globalinėse rinkose yra skiriamos dvi prekių strategijos. Prekės ženklo strategijos. Prekės rėmimo strategijos. Kainų strategijos vidaus rinkoje. Kainų strategija globalinėse rinkose. Dvi pagrindinės globalinių kainų strategijos. Paskirstymo strategijos vidaus rinkoje. Paskirstymo adaptacijos strategija. Rėmimo strategijos vidaus rinkoje. Rėmimo strategijos globalinėse rinkose.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-09
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis23.68 KB
AutoriusDalia
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno maisto pramonės mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word strateginio marketingo spera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 8 puslapiai 
  • Kauno maisto pramonės mokykla / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą