Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo aplinkos analizė: specializuota laminuotų grindų parduotuvė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo aplinkos analizė: specializuota laminuotų grindų parduotuvė

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. IĮ veikiančios aplinkos. Makroaplinkos poveikis. Mikroaplinkos poveikis. Vidinės aplinkos poveikis. Verslą reglamentuojantys teisės aktai. IĮ verslo veiklos strategijos. Strategija pagal geografinį požymį. Strategija pagal aktyvumą. Marketingo komplekso kūrimo strategijos. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Įmonės verslo planas. IĮ personalo vadyba. Darbo organizavimas įmonėje. Darbuotojų paieška ir atranka. Darbuotojų motyvacija. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos kėlimas. Visuotinės kokybės vadyba (VKV). Turimų materialinių ir finansinių išteklių valdymas. Įmonės plėtros pokyčių valdymas. Tarptautinės rinkos ypatumai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-09
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis26.67 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą