Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės paslaugų plėtra marketingo aspektu: AB "Vilniaus bankas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės paslaugų plėtra marketingo aspektu: AB "Vilniaus bankas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546
Aprašymas

Įvadas. Paslaugos samprata. Paslaugų klasifikavimas ir savybės. Paslaugų ir prekių marketingo skirtumai. Paslaugų marketingo komplekso elementai. AB "Vilniaus banko" veiklos analizė. AB "Vilniaus banko" charakteristika. AB "Vilniaus banko" finansinė veikla. AB "Vilniaus banko" organizacinė valdymo struktūra. AB "Vilniaus banko" marketingo veikla. AB "Vilniaus banko" Kauno filialo paslaugų vartotojų nuomonės tyrimas. AB "Vilniaus banko" Kauno filialo paslaugų vartotojų nuomonės tyrimo ataskaita. Išvados.

Ištrauka

Sparčiai vystantis finansinių paslaugų sektoriui, intensyvėjant tarptautinai prekybai, didėjant gyventojų informatyvumui, auga ir klientų aptarnavimo bankuose reikšmė. Finansinių paslaugų rinka turi ypatumų, kurie lemia klientų aptarnavimo specifiką. Specifinės yra ne tik finansinės paslaugos. Išskirtinių savybių turi ir visi bankų veiklos dalyviai: bankas nėra paprasta paslaugų teikimo įmonė. Klientai susiduria su didžiule rizika, daug dėmesio finansų rinkai skiria vyriausybės, nenuginčijama technologijų reikšmė, ekonominė, socialinė, teisinė, politinė valstybės padėtis.
Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Rinkoje parduodamos prekės tenkina pirkėjų norus, poreikius, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą, tiesiogine ar netiesiogine prasme priartina prekes prie vartotojo.
Paslaugos yra nematerialios, neapčiuopiamos, kurios negalima sandėliuoti, palikti saugoti, paveldėti, todėl kaip prekės, sampratą bei svarbą būtina paaiškinti. Tačiau paslaugų marketingo komplekso elementai, jų struktūra yra skirtinga ir reikalauja detalios analizės.
Sparčiai plečiantis finansinių paslaugų sektoriui, intensyvėjant finansinių paslaugų tarptautinei prekybai, didėjant gyventojų finansiniam išprusimui, didėja ir klientų aptarnavimo bankuose bei kitose finansinėse institucijose reikšmė.
Kadangi bankinės paslaugos maždaug vienodos įvairiose finansinių paslaugų įmonėse, kiekvienas bankas turi surasti savo išskirtinį bruožą, kuris patrauktų klientus, užsitikrintų jų ištikimybę ir padėtų išlaikyti arba plėsi savo pozicijas rinkoje.
Konkurencija Lietuvos bankų rinkoje nuolat stiprėja. Kiekvienas bankas stengiasi pritraukti kuo daugiau klientų, ieško optimalių variantų, kad galėtų pateikti kokybiškesnę paslaugą. Daugiausia Lietuvos bankai yra organizuoti pagal universalios veiklos principą. Jie vykdo visas pagrindines banko pinigų apyvartos ir kreditavimo funkcijas.
Užsienio bankų tiesioginė įtaka Lietuvos bankų rinkoje kol kas dar nedidelė, tačiau jų veikla, nuolat aktyvėja. Tai rodo nuolatinis užsienio bankų filialų atidarymas Lietuvoje. Svarbu įvertinti tai, kad užsienio bankai įsigyja tam tikrą dalį Lietuvos bankų akcijų ir tampa jų partneriais.
Labiausiai žinomas kaip antrinio banko steigėjas Lietuvoje yra Estijos bankas "Hansabank". Šis bankas 2001 metais įsigijo Lietuvos Taupomojo banko akcijų ir tapo jungtiniu banku Lietuvos bankų rinkoje. Nuo šiol šis bankas vadinasi, "Hansa – LTB", kuris priklauso vienai finansų grupei veikiančiai visose trijose Baltijos valstybėse – "Hansa" banko grupei.
Pagrindinė konkurencija vyksta tarp Lietuvos bankų. Didžiausi konkurentai Lietuvos bankų rinkoje yra: Vilniaus bankas, "Hansa – LTB", "Nord - LB" ir "Snoro" bankas.
AKTUALUMAS: Šiandieninės konkurencijos ir informacinės visuomenės sąlygomis visapusiškas bankų paslaugų vartotojų poreikių patenkinimas siejamas su tinkamų marketingo sprendimų taikymu. JAV ir Vakarų Europoje sukaupta patirtis rodo, kad įvairiuose paslaugų įmonėse taikomi marketingo principai skiriasi, nes mokamų (komercinių) ir nemokamų (nekomercinių) paslaugų kūrimas, o ypač teikimas vartotojams, yra pakankamai specifiškas. Tuo tarpu Lietuvoje marketingas tiek teoriniu, tiek praktiniu požiūriu tik pradedamas plėtoti. Kita vertus reikia pripažinti, kad sparti konsultacinių, draudimo bei bankų paslaugų plėtra patvirtina teorinių paslaugų marketingo studijų ar jų praktinio taikymo būtinumą.

PROBLEMA: Paslaugų verslas turi savų ypatumų, todėl marketingo veiksmus būtina tyrinėti. Remiantis naujausia Lietuvos ir užsienio šalių autorių paslaugų marketingo literatūra, šiame diplominiame darbe atskleidžiama paslaugų produkto samprata, paslaugų savybės, paslaugų ir prekių marketingo skirtumai, pagrindinį dėmesį skiriant paslaugų plėtros klausimui.

DARBO TIKSLAS: Nustačius paslaugų bei prekių marketingo skirtumus ir išanalizavus paslaugų marketingo ypatumus, atlikti AB "Vilniaus bankas" e-bankininkystės paslaugų vartotojų nuomonės tyrimą.

DARBO UŽDAVINIAI:
1. Išnagrinėti paslaugos sampratą ir atskleisti jos esminius požymius.
2. Nustatyti paslaugų ir prekių marketingo skirtumus.
3. Atlikti paslaugų marketingo komplekso analizę.
4. Išanalizuoti AB"Vilniaus bankas" Kauno filialo marketingo veiklą atskleidžiant su paslaugomis, kainomis, paskirstymu, rėmimu bei paslaugų teikimo procesu susijusius marketingo sprendimus.
5. Remiantis teorinėmis studijomis, AB "Vilniaus bankas" Kauno filialo marketingo situacijos analize bei atlikto tyrimo rezultatais, suformuoti siūlymus AB"Vilniaus bankas" paslaugų plėtrai.

DARBO OBJEKTAS: Paslaugos, kaip banko marketingo komplekso elementas.

TYRIMO METODAI: Literatūros analizė ir vartotojų nuomonės tyrimas, duomenų rinkimo metodu pasirenkant apklausą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-23
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis44 puslapiai 
Literatūros šaltiniai22
Dydis282.37 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. J.Banytė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones paslaugu pletra marketingo aspektu AB Vilniaus bankas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 44 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Doc. dr. J.Banytė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą