Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061
Aprašymas

Įžanga. Reklamos internete teoriniai aspektai. Marketingo komunikacijų galimybės Internete. Reklamos Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Pagrindinės reklamos Internete formos bei jų privalumai ir trūkumai. Reklama Interneto svetainėse. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Reklama naujienų arba diskusijų grupėse. Reklama elektroniniu paštu. Reklamos Internete panaudojimo galimybės Lietuvoje "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu metodikos pagrindimas. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje analizė. Reklamos Internete panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu. "Elektroninių sprendimų centro" veiklos apžvalga. "Elektroninių sprendimų centro" teikiamų reklamos Internete paslaugų analizė. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Temos aktualumas, naujumas. Pastaruoju metu situacija verslo aplinkoje keičiasi labai greitai. Taip pat greitai keičiasi ir žiniasklaidos rinka. Vis didesnę įtaką jai daro Internetas, besivystantis tokiu stulbinamu greičiu, kad tai, kas prieš metus buvo didžiausia naujovė, - šiandien jau mažai ką domina.
Augant Interneto, kaip masinio žiniasklaidos kanalo, populiarumui, vis svarbiau tampa kiek galima daugiau sužinoti apie reklamos pasauliniame tinkle galimybes, kadangi reklama Internete tampa viena iš populiariausių reklamos priemonių, ir daugelis reklamos užsakovų, planuodami savo reklamines kampanijas, be kitų reklamos skleidimo šaltinių, pasirenka Internetą.
Reklama Internete Lietuvos rinkoje šiuo metu yra taip pat greičiausiai augantis reklamos sektorius, tačiau informacijos apie šį sektorių vis dar trūksta. Dėl šios priežasties ir būtina analizuoti reklamos Internete principus, naudą ir ateities tendencijas.
Darbo objektas – reklamos Internete formos.
Darbo tikslas – išanalizavus pagrindines reklamos Internete formas, aptarti jų panaudojimo Lietuvoje galimybes "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu.
Darbo uždaviniai:
1) aptarti reklamą Internete, kaip vieną iš marketingo Internete komunikavimo priemonių;
2) pateikti reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimą;
3) išanalizuoti pagrindines reklamos Internete formas bei pateikti jų privalumus ir trūkumus;
4) remiantis Lietuvos žiniasklaidos tyrimų bendrovių duomenimis, išanalizuoti reklamos Internete panaudojimo galimybes Lietuvoje;
5) išanalizavus tiriamos įmonės vidinius dokumentus, įvertinti reklamos Internete panaudojimo galimybes "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu.
Darbo metu taikyti metodai:
mokslinės literatūros analizė;
periodinių leidinių analizė;
Internetinės informacijos šaltinių analizė;
statistinių duomenų analizė;
konkrečios įmonės vidinių duomenų analizė.
Darbo rezultatai. Bakalauro baigiamąjį darbą sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje aprašomas Internetas, kaip marketingo komunikacijos kanalas, reklamos Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Taip pat yra palyginama reklama Internete ir tradicinėje aplinkoje bei išskiriamos pagrindinės reklamos Internete formos ir jų privalumai bei trūkumai.
Antroje dalyje, remiantis antrinių duomenų analize, atliekama reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu analizė.

Dar niekada moderniosios istorijos amžiuje nė viena sritis nesivystė taip greitai, kaip Internetas – bendravimo ir ryšio priemonė, t.y. pasaulinis kompiuterių tinklas, skirtas kolektyviniam informacijos resursų panaudojimui. Per pastarąjį dešimtmetį Internetas pakeitė daugelį verslo sričių, net, atrodytų, taip menkai susijusių su Internetu, kaip aviacija (pigių skrydžių oro bendrovės bilietus parduoda tik Internete ir jų rinkos dalis auga kiekvienais metais) ar mažmeninė prekyba.
Vis daugiau įmonių pradeda naudoti vieną plačiausiai naudojamų Interneto priemonių – pasaulinį tinklą (angl. World Wide Web), kaip pagrindinę komunikacijos priemonę kasdieniniame verslo pasaulyje, kurio dėka galima gauti ir keistis informacija su esamais ir potencialiais vartotojais užsienio valstybėse ir šalies viduje, taip pat paprastai (Sally J.McMillan, 2004).
Prie Interneto, o ypač pasaulinio tinklo (angl. World Wide Web), populiarumo augimo šiandien prisideda ir tai, kad Interneto puslapiai yra patrauklūs ir lengvai pasiekiami, juose informacija pateikiama hiperteksto, grafikos, vaizdo bei garso pavidalais. Pasaulinio tinklo, kaip komercinės žiniasklaidos priemonės, populiarumą lemia ir galimybė valdyti informacijos šaltinius visame pasaulyje. Dar prieš ketverius-penkerius metus Internetas buvo vertinamas pirmiausiai kaip didžiulė biblioteka, o svarbiausia jo nauda buvo laikoma pagalba ieškant reikalingos informacijos bei priėjimas prie tos informacijos. Dabar Internetas – populiariausia kompiuterinė aplinka, išsiskirianti unikaliais marketingo bruožais ir atliekantis dvejopą vaidmenį (5, p. 93):
tai – nauja komunikacijos priemonė, nepanaši į tradicines visuomenės informavimo priemones, nes iš prigimties yra interaktyvi, lanksti ir beribė;
tai – globali virtuali elektroninė rinka, neturinti jokių teritorinių ar laikinų apribojimų, ji leidžia interaktyviai pirkti ir parduoti prekes ir keičia paskirstymo galimybes.
Svarbi Interneto savybė, turinti didelę įtaką tradicinės veiklos transformacijai – interaktyvumas, t.y. galimybė valdyti pranešimo siuntėjo ir gavėjo sąveiką. Šią galimybę marketingo tikslais, skirtingai nei tradiciniame marketinge, galima pritaikyti Internete ir pasauliniame tinkle (angl. World Wide Web) atliekant interaktyvųjį marketingą. Jis išsiskiria tuo, kad kompiuterių tinklais galima susisiekti iš bet kurios pasaulio vietos bet kuriuo metu, taip panaikinant bet kokius apribojimus, susijusius su tradicinėmis rinkos vietomis. Jei tradicinės marketingo priemonės daugiausiai rėmėsi monologu su vartotoju, tai komercinės paslaugos pasauliniame tinkle sudaro sąlygas masiniam interaktyviam dialogui tarp informacijos siuntėjų ir gavėjų. Tokiu būdu komunikacijos modelis "Vienas – daugeliui" virsta modeliu "Daugelis – daugeliui", kuriame galimi abipusiai informacijos srautai (5, p. 93). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-01
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis57 puslapiai 
Literatūros šaltiniai35 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.45 MB
Autoriuswhois
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos internete formos ir ju panaudojimo galimybes Elektroniniu sprendimu centro pavyzdziu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 57 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą