Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Feliksas"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Feliksas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Makroaplinkos darančios įtaka "Felikso" įmonės veiklai. Ekonominė aplinka. Socialinė- kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė - technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. "Felikso" įmonės marketingo komplekso vertinimas. Bendra įmonės charakteristika. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų analizė. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Kelionių agentūros "Feliksas" marketingo SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Strateginis planavimas. Taktinis planavimas. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Verslas paprastai parsideda nuo idėjos užsiimti tam tikra veikla ( gamyba prekyba, paslaugomis, tarpininkavimu). Kokia bebūtų originali ar patraukli verslo idėja, pirmiausia reikia įsitikinti, ar ji reali, perspektyvi, pelninga. Kadangi pokyčiai versle dažnas reiškinys, todėl įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei suformuoti planus jiems įgyvendinti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu procesu. Tam, kad įmonė sėkmingai plėtotų verslą būtina įvertinti esamą padėtį, atlikti rinkos tyrimus. Tai aktualu bet kurios specializacijos įmonei. Kadangi šio darbo objektas – įmonė "Feliksas", kurios veiklos kryptis – paslaugų pardavimas, tai šie sėkmingo įmonės funkcionavimo kriterijai nagrinėjamai agentūrai taip pat labai reikšmingi.
Šio darbo tikslas parengti kelionių agentūros "Feliksas" marketingo veiksmų ir priemonių planą bei marketingo strategijos kūrimą. Darbą sudaro dvi pagrindinės dalys – praktinė ir teorinė. Praktinis tyrimo naudingumas leidžia įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones. Praktinė šio darbo dalis remiasi anketine apklausia, kuri buvo atlikta pačioje įmonėje. Anketos tikslas – pažinti nagrinėjamos kelionių agentūros klientus, išsiaiškinti jų poreikius, požiūrį į įmonės siūlomas paslaugas. Praktinėje dalyje taip pat bus atliekama makroaplinkos įvertinimai, klientų ir konkurentų analizė, įmonės rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas, nagrinėjami kelionių agentūros "Feliksas" kainų nustatymo veiksniai, pateikiamas marketingo veiksmų ir priemonių planas. Teorinė darbo dalis orientuota į bendrųjų sąvokų suformulavimą, kurios aktualios ne tik nagrinėjamai kelionių agentūrai.
Darbo uždaviniai:
Išsiaiškinti makroaplinkos, darančios įtaka įmonės veiklai, vertinimas
Įmonės marketingo komplekso vertinimas
Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-01
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis59.34 KB
AutoriusIndrė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo veiksmu ir priemoniu planas kelioniu agentura Feliksas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą