Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės konkurencinio marketingo sprendimai: baldų įmonė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės konkurencinio marketingo sprendimai: baldų įmonė

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Įmonės aprašymas. Trumpa istorija. Įmonės konkurencinis pranašumas. Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės. Rinkos patrauklumas. Konkurentų stiprybės ir silpnybės. Prekių konkurencingumas. Marketingo veiklos konkurencingumas. Įmonės galimybės įgyti pranašumą. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Rinkos aprėpimo strategija. Marketingo komplekso elementų strategijos. Kainos strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima konkurento reakcija. Strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas: Marketingo strategija yra viena iš svarbiausių biznio strategijų.
Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas.
Kuriant marketingo strategiją, yra labai svarbu įvertinti pagrindines jos sėkmę lemiančias prielaidas. Viena iš svarbesnių yra marketingo planų ir užsibrėžtų tikslų realumas ir pasiekiamumas.
Tyrimo objektas: UAB "XXX" baldų įmonės analizė ir konkuravimo strategijos parengimas.
Tyrimo tikslai: Šio kursinio darbo tikslas yra išanalizuoti UAB "XXX" veiklą, išnagrinėti parduodamų prekių bei paslaugų pranašumus ir tų pranašumų įgijimo galimybes. Taip pat siekiama išanalizuoti UAB "XXX" konkurentų stiprybes bei silpnybes, parengti konkuravimo strategiją.
Tyrimo uždaviniai:
apibūdinti UAB "XXX", jos teikiamas prekes bei paslaugas;
nustatyti nagrinėjamos įmonės konkurencinį pranašumą;
išanalizuoti baldų pardavimą rinkoje nagrinėjamos įmonės konkurencinio pranašumo įgijimo galimybes;
ištirti esamus marketingo sprendimus;
parengti konkuravimo strategiją;
nustatyti konkurentų atsakomuosius veiksmus.

UAB "XXX" įmonė įregistruota 1997 m. su pagrindine veikla – kelionių organizavimu. 1999 m. šalia kelionių organizavimo buvo pradėta plėtoti ir kita veikla – importuotų baldų prekyba. Keičiantis ekonominėms ir rinkos sąlygoms, įmonės veiklą vis labiau buvo bandoma perorientuoti į baldų prekybą, nes ši veikla vis labaiu atrodė pelningesnė, be to didėjo tiekėjų ir nuolatinių pirkėjų skaičius. Jau 2004 metai, kada kelionių organizavimas įmonėje UAB "XXX" tapo nebepelningu, ši veikla buvo visiškai sustabdyta, visas jėgas sutelkiant baldų pramonės vystymui.
UAB "XXX" užsiima ne tik mažmenine, bet didmenine prekyba. Didmeninės prekybos tarpininkai:
1. UAB "Egavis" – vienas iš didžiausių tarpininkų parduodant UAB "XXX" siūlomą produkciją.
2. "PIRAMIDA S" - įmonė iš Latvijos, vykdanti baldų prekybą Rygoje.
3. "PIRAMIDA E" - dar vienas tarpininkas iš Latvijos, prekiaujantis UAB "XXX" baldais Daugpilyje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-07
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis45.18 KB
AutoriusJurga
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/DėstytojasDoc.dr. Jurgita Stravinskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones konkurencinio marketingo sprendimai baldu imone [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas
  • Doc.dr. Jurgita Stravinskienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą