Aktualumas: Iš dalies menas, iš dalies mokslas ir iš dalies vuudu, marketingas, be abejo, laimi iš kūrybiškų, oportunistinių, kartais "laukinių ir beprotiškų" idėjų. Be to, turint galvoje, kad rinka ir konkurencija nuolat keičiasi, pardavėjai turi būti pasiruošę keisti kryptį, reaguoti į konkurencijos siurprizus, pasinaudoti netikėtomis galimybėmis ir naujomis, atsirandančiomis iš niekur, marketingo idėjomis, jei tik jos vertingos .
Lošimų verslas – senas kaip pasaulis, įtikinėja kazino istorijai skirtas tinklapis www.casinohistory.com Lošimų istoriją romantizuojantieji teigia, kad Dzeusas, Hadas ir Poseidonas, dalydamiesi pasaulį, tiksliau pragarą, rojų ir jūras, pasikliovė lošimų sėkme : mėtė kauliukus. Antikos laikais malonumus mėgę romėnai ir graikai mineralinių vandenų kurortuose ne tik lepino kūnus, bet ir smaginosi žaisdami azartinius žaidimus.
Azartiniai lošimai – tai ypatinga veikla, kurioje išryškėja tam tikros individualios savybės: sugebėjimas arba nesugebėjimas greit orientuotis kintančioje situacijoje, priimti sprendimus, nuo ko dažniausiai priklauso sėkmė ar nesėkmė, laimėjimas arba pralaimėjimas. Šioje veikloje taip pat didelę, neretai ir lemiamą reikšmę turi atsitiktinumai. Daugumai žmonių tokia veikla įvairiais laikais buvo ir tebėra šiandien intriguojantis laisvalaikio praleidimo būdas. Bet nemaža ir tokių, kurie ją sieja su galimybe laimėti dideles sumas pinigų ir kitų materialinių vertybių, praturtėti.
Kiekvienoje civilizuotoje visuomenėje anksčiau ar vėliau atsiranda specialių įstaigų, skirtų šiai veiklai. Ne išimtis tapo ir Lietuva , viena paskutiniųjų Europoje legalizavusi lošimo namus. Lietuvoje tai dar labai nauja verslo rūšis, neturinti jokių istorinių ištakų ir tradicijų.
Lošimų verslas – tai pramogų industrijos sukurtas išskirtinis produktas, pasižymintis tik jam būdinga specifika ir bruožais. Kadangi tai dar labai nauja, neištyrinėta verslo šaka Lietuvoje, pagrindinė problema su kuria susiduria tiek lošimų verslą ketinantys organizuoti verslininkai, tiek valstybės pareigūnai, tai informacijos ir kvalifikuotų šios verslo srities specialistų trūkumas.
Užsienio ekspertų nuomone Lietuvos lošimų verslo vystymo galimybės vertinamos gan atsargiai, bet prognozuojama gan sparti šio verslo plėtra. Šio verslo aplinka yra gan dinamiška, konkurencinė aplinka dar tik formuojasi. Specialistų nuomone, artimiausiais metais, stabilizavus, teisinę azartinių lošimų bazę, į Lietuvos rinką turėtų įsiveržti nemažai kazino tinklų ir bendrovių. Prognozuojama gan arši konkurencinė kova, kurioje išliks tik stipriausi. [18]
Kazino marketingo tikslas yra kurti paklausą azartinių lošimų verslo kuriamam produktui ir vartotojui.
Mano diplominio temos pasirinkimą lėmė jos aktualumas , kadangi tai labai nauja, neišanalizuota ir visais atžvilgiais specifinė verslo rūšis Lietuvoje.
Darbo problema: atsiradus konkurentams išlikti lošimų rinkos lyderiais
Darbo tikslas yra įvertinti azartinių lošimų marketingo specifikos pritaikymą Lietuvos rinkoje, naudojantis patirtimi, dirbant Estijos kapitalo įmonėje X Casino.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti teorinę tiriamosios problemos metodologiją.
2. Ja remiantis išnagrinėti praktiškai analizuojamosios įmonės marketingo priemonių formavimą.
3. Apžvelgti "X casino" marketingo kūrimo procesą.
4. Atskleisti marketingo priemonių formavimo tikslus.
5. Įvertinti kazino produktų ir programų motyvatorius.
6. Išanalizuoti įmonės konkurentus.
Tyrimo objektas: "X casino" marketingo veikla
Tyrimo dalykas: "X casino" marketingo priemonių taikymas
Hipotezė: tinkamas marketingo priemonių taikymas versle įtakoja sėkmingą veiklą
Tyrimo metodai: literatūros šaltinių, bendrovės vidinių dokumentų analizė, internetinių puslapių analizė, statistinių duomenų analizė
Darbo struktūra: įvadas, analitinė dalis, kurioje apžvelgiu lošimo produkto marketingo teoriją; tiriamoji dalis, kurioje analizuoju marketingo priemonių vykdymą įmonėje "X casino". Darbo pabaigoje pateikiu išvadas ir siūlymus vykdomam marketingui.
Šiame darbe man teko susidurti su kai kuriais sunkumais, tokiais kaip duomenų konfidencialumas, kai kurių įmonės vidaus dokumentų negalėjimas panaudoti dėl jų konfidencialumo. Kiekviena sėkmingai veikianti bendrovė stengiasi išsaugoti paslaptyje savo sėkmės vieną iš priežasčių: marketingo priemonių efektyvumą.
Šiuo darbu aš stengsiuosi įrodyti šias įgytas kompetencijas:
1. Gebėti įvertinti verslo aplinką ir savo galimybes;
2. Mokėti naudotis teisės aktais, reglamentuojančiais pasirinktą veiklos sritį
3. Mokėti naudotis informaciniais šaltiniais;
4. Gebėti analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis;
5. Gebėti priimti sprendimus;
6. Gebėti įvertinti esamą įmonės (padalinio) veiklą;
7. Gebėti valdyti pokyčius. ...