Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekių asortimento struktūros įtaka įmonės veiklos efektyvumui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekių asortimento struktūros įtaka įmonės veiklos efektyvumui

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Prekių asortimento klasifikavimas. Asortimento formavimas. Asortimento politika. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai ir strateginės bei operatyvinės orientacijos. Asortimento politikos strateginės orientacijos. Asortimento politikos operatyvinės orientacijos. Asortimento valdymo strategijos. Asortimento analizė.

Ištrauka

Temos aktualumas. Įmonių veiklos finansiniai rezultatai, jų sėkmė rinkoje labai priklauso nuo prekių pasiūlos, todėl reikia, kad būtų glaudus ryšys tarp įmonės ir asortimento politikos tikslų. Asortimento politikos tikslai turi išplaukti iš visos įmonės tikslų. Pirmiausia tai apyvartos ir pelno tikslai. Siekdama šių tikslų, asortimento politika turi įnešti svarų indėlį ir tuo prisidėti prie įmonės veiklos sėkmės. O apie prekės asortimento struktūros naudą įmonės efektyviam pardavimui vien iš gaunamų realizavimo įplaukų, pelno ar nuostolių ataskaitų įmonei spręsti negalima.
Įmonei, kuri siekia išsirinkti tinkamiausius asortimento politikos sprendimus, būtina sistemingai kontroliuoti priimtų sprendimų įgyvendinimą, stebėti, analizuoti ir vertinti, ar asortimentas atitinka rinkos sąlygas. Būtina išsiaiškinti, kaip tai veikia kitų prekių pardavimą, kaip aktualu vartotojams, nes tai turi įtakos kovai su konkurentais bei įmonės veiklos sėkmei. Tam tikslui turi būti naudojama įvairi informacija, įvairūs tyrimai, kurie vienaip ar kitaip padeda apibūdinti viso asortimento ir atskirų jo dalių (iki pat smulkiausių jo vienetų) pardavimą ir pelningumą.
Geros struktūros, nuosekliai įgyvendinamas prekių diegimo į rinką planas leidžia išryškinti įmonės galimybes, parengti komercinės veiklos programą, pagrįsti prekių ryšius ir proporcijas, įvairiais būdais palaikyti nusisekusias prekes ir paslaugas, visai atsisakyti tokių, kurios nepadeda didinti pardavimo ir geriau tenkinti vartotojų poreikius.
Asortimento negalima sudaryti ilgam laikui. Dėl įvairių prekių gyvavimo ciklų, vartotojų paklausos poslinkių, mados raidos ir konkurencinės aplinkos pokyčių asortimentą reikia aktualinti, keisti. Todėl asortimento formavimas yra nuolatinis įmonės uždavinys. Prekių pasiūla savo pločiu ir gyliu turi būti formuojama taip, kad būtų patraukli esamiems ir potencialiems pirkėjams.
Tinkama asortimento politika skatina pakartotinius pirkimus. Asortimento politika turi būti siekiama aiškiai savo prekių pasiūla išsiskirti iš konkurentų. Beje, asortimento keitimas leidžia geriau tenkinti poreikius ir įgyti pranašumo prieš konkurentus.
Taip ir šiuo atveju, atlikta konkrečios įmonės asortimento struktūros tyrimas. Pasirinkta įmonė, kurioje buvo atlikta pardavimo valdymo specializacijos praktika.
Darbo objektas – O. Snapkuvienės individuali įmonė. Tai objektas, apie kurį reikia surinkti duomenis ir išsiaiškinti įmonės teikiamų prekių asortimento struktūros įtakojimą veiklos efektyvumui.
Darbo tikslas – išanalizuoti prekių asortimento struktūros įtaką O. Snapkuvienės individualios įmonės veiklos efektyvumui.

Siekiant darbo tikslo, vykdomi šie uždaviniai:
išanalizuoti asortimento politiką;
susipažinti su asortimento klasifikavimu;
išanalizuoti veiksnius ir sąlygas, kurie įtakoja prekių asortimento sudarymui;
apibudinti ir išanalizuoti asortimento politikos veiksnius;
susipažinti su pagrindiniais asortimento analizavimo būdais;
susipažinti su O. Snapkuvienės įmonės teikiamu prekių asortimentu;
išanalizuoti įmonėje naudojamus prekių asortimento formavimo ir jo atnaujinimo būdus;
įvertinti O. Snapkuvienės individualios įmonės asortimento įtaką jos veiklai;
išsiaiškinti, ar įmonės pagrindinis teikiamias asortimentas tenkina aplinkinių gyventojų poreikius.
Darbo problema - atsakyti į iškilusius klausimus: kaip asortimento struktūra įtakoja įmonės veiklos efektyvumui, ar įmonė, norėdama sėkmingai prekiauti, pasirinko tinkamą prekių asortimentą.
Darbo metodai:
1. literatūros analizė;
2. konkrečios įmonės analizė;
3. apklausos tyrimų analizė;
4. tyrimų apibendrinimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis41.77 KB
AutoriusAlda
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasJ. Kreišmonienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakulteto Kretingos skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekiu asortimento strukturos itaka imones veiklos efektyvumui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 1 Klasė/kursas
  • J. Kreišmonienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą