Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros aplinkos įtaka įmonės veiklai: UAB "Darmelita"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Rinkodaros aplinkos įtaka įmonės veiklai: UAB "Darmelita"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų rinkodaros teoriniai aspektai. Rinkodaros aplinkos samprata. Makroaplinkos veiksniai. Ekonominė aplinka. Socialinė -kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Vartotojai. Konkurentai. Tarpininkai. Tiekėjai. Bendrovė. Kontaktinės auditorijos. Rinkodaros aplinkos įtaka UAB "Darmelita" veiklai. UAB "Darmelita" pristatymas. Įmonės makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. UAB "Darmelita" mikroaplinkos įtaka veiklai. Vartotojų tyrimas. Konkurentų tyrimas. Tarpininkai. Tiekėjai. Kontaktinės auditorijos. Išvados ir siūlymai. Santrauka užsienio kalba.

Ištrauka

Temos aktualumas. Pastaruoju metu rinkodara tapo svarbia bet kurio verslo dalimi. Spartūs besitransformuojančios aplinkos pokyčiai verčia įmones, siekiančias išsilaikyti rinkoje, ieškoti konkurencinių pranašumų, aktyviau remtis rinkodara. Rinkodaros teorija ir rinkodara kaip praktinė veikla, vystosi remiantis pagrindine idėja – individualių vartotojų ar jų grupių poreikių patenkinimu. Sekant rinkodaros koncepcija, būtina tiksliai nustatyti vartotojo poreikius ir juos patenkinti geriau ir efektyviau nei konkurentai.
Išorinę verslo aplinką galima apibrėžti kaip įvykius, esančius už verslo įmonės veiklos ribų, tačiau darančius jai poveikį. Pagrindinis įmonės uždavinys – panaudoti išorinės aplinkos privalumus ir sumažinti jos neigiamą poveikį įmonei.
Įmonė turi rūpestingai išnagrinėti savo aplinkos bruožus. Vienas būdų suprasti, kaip bendrovė susijusi su savo aplinka, būtų nustatyti visus veiksnius, kurie gali turėti įtakos įmonės iškilimui.
Šiandien rinkodaros aplinkoje vyksta labai spartūs pokyčiai, turintys didelės įtakos įmonei ir jos sprendimams. Todėl būtina rūpestingai stebėti verslo aplinkos procesus, nes konkurencinėje kovoje išsilaikys tik tos įmonės, kurios bus pasiruošusios nuolat keistis ir tobulėti.
Įmonės dažnai nežino ir net nenujaučia tų jėgų, kurios lems jų veiklos sąlygas ir rezultatus ateityje. Aplinkos pažinimas padeda įmonei keisti ne tik dabartinį jų rinkodaros kompleksą, bet ir išsiaiškinti naujas galimybes. Tai leidžia planuoti tolimesnius rinkodaros veiksmus Būtent nuo supratimo (pirmiausia nuo vadovų) prasideda noras prisitaikyti bei priimti sprendimą. Visos įmonės dalyvauja socialiniuose ar ekonominiuose mainuose, todėl pirmiausia turėtų stebėti visuomenės vertybines orientacijas ir jų pokyčius, tinkamai įvertinti visuomeninės kultūros įtaką savo veiklai bei formuoti atitinkamą rinkodaros kultūrą, siekiant sėkmingai plėtoti savo verslą..
Įmonės rezultatai labai priklauso nuo informacijos apie įmonės aplinką kiekio ir kokybės. Nors įmonės aplinka suskirstyta į mikro- ir makroaplinką, jų nagrinėjimas atskirai būtų netikslus ir nepilnas. Makroaplinkos veiksniai įtakoja mikroaplinką. Tuo labiau, kad įmonės makroaplinka šiandien tampa aplinka ne tik šalyje, bet ir už juos ribų.
Į rinkodaros aplinką reikia žiūrėti kaip į vieningą įmonę veikiančių jėgų visumą, kurioje susipina tiesioginis ir netiesioginis veiksnių poveikis. Todėl įmonė turi tirti savo mikroaplinką, savo sprendimais daryti jai įtaką, stebėti savo veiksmų padarinius ir į juos reaguoti.
Įmonę įtakojant daugeliui veiksnių, svarbu ne tik visus juos suprasti ir įvertinti, bet ir būtina išskirti pačius svarbiausius ir labiausiai veikiančius. Šių elementų analizei ir su ja susijusiems rinkodaros sprendimams įmonė turi skirti labai daug dėmesio ir pastangų.
Baigiamojo darbo problema. Neatitikimas tarp grožio salono "Darmelita" pageidaujamos ir faktinės padėties, t.y. pastovus klientų skaičius, pastovus pelnas: 2002 m. – 239360 Lt, 2003 m. – 235096 Lt.
Darbo tikslas. Įvertinti, kokią įtaką UAB "Darmelita" daro makro- ir mikroaplinka, išsiaiškinti ir išnagrinėti atskirų aplinkos elementų poveikį įmonės veiklos rodikliams bei pateikti siūlymus geresniems rezultatams pasiekti.
Uždaviniai:
1. Įvertinti makroaplinkos pokyčius, jų įtaką grožio salono "Darmelita" veiklai;
2. Išnagrinėti, kokią įtaką įmonei daro atskiri mikroaplinkos elementai;
3. Įvertinti vartotojus;
4. Atlikti konkurentų analizę;
5. Pateikti išvadas ir siūlymus problemai spręsti.
Tyrimo objektas. UAB "Darmelita" ir ją supanti rinkodaros aplinka.
Hipotezė. Makro- ir mikroaplinkos pokyčiai turi įtakos įmonės veiklai.
Tyrimo metodai. Numatytam tikslui ir uždaviniams pasiekti yra mokslinės literatūros analizė, žvalgybinis tyrimas, antrinių duomenų pagrindu atliktas tyrimas ir palyginamoji analizė.
Darbo struktūra. Norėdama sėkmingai įgyvendidnti iškeltus uždavinius, analitinėje dabo dalyje apžvelgiau literatūrą nagrinėjama tema, apibūdinau rinkodaros aplinkos sampratą, įmonės mikro- ir makroaplinką bei jos elementus.
Tiriamojoje dalyje pristačiau įmonę, atlikau makroaplinkos įtakos įmonei analizę; vartotojų, tiekėjų, konkurentų tyrimą, išskyriau įmonės stipriąsias puses bei trūkumus. Padariau tam tikras išvadas ir pateikiau siūlymus. Išvadose ir siūlymuose pateikiau konkrečias išvadas, kurios padės plėtoti bei užtikrinti sėkmingą įmonės veiklą perspektyvoje.
Baigiamajame darbe siekiau įrodyti, kad teorinės žinios, įgytos studijų metu, ir praktinis darbas įmonėje leido man pasiekti šias profesines kompetencijas:
• gebėti įvertinti įmonės veiklą,
• gebėti pateikti informaciją (už įmonės ribų),
• gebėti organizuoti įmonės darbą,
• gebėti motyvuoti darbuotojus,
• gebėti organizuoti veiklos kokybės kontrolę,
• gebėti įvertinti darbuotojų vaidmenį,
• gebėti organizuoti darbuotojų mokymą,
• mokėti naudotis informacijos šaltiniais,
• išmanyti valstybės viešąją politiką,
• atstovauti įmonei konkrečiais verslo klausimais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-17
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis42 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17
Dydis121.4 KB
AutoriusSabina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros aplinkos itaka imones veiklai Darmelita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą