Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo valdymas

  
 
 
12
Aprašymas

Paklausos rūšys bei jas atitinkančios marketingo užduotis. Orientacijos. Marketingo veikla įmonėje pasireiškia. Marketingo valdymo tikslas. Strateginis marketingo planavimas. Marketingo tikslai ir strategijos. Laukiamų rezultatų įvertinimas. Alternatyvų identifikavimas. Biudžetas. Detali 1 m. priemonių programa. Vidiniai veiksniai. Organizacinių pirkėjų rinka. Pozicionavimas. Marketingo tikslai. Rinkos aprėpimo strategijos. Konkuravimo būdo strategijos. Metinių planų vykdymo kontrolė. Kainos susiformavimo etapai. Kainų nustatymo metodai. Rėmimas. Specifiniai reklamos tikslai. Ryšiai su visuomene. Tiesioginio marketingo metodai. Asmeninis pardavimas. Pardavimų planas. Pateikimas. Marketinginis produkcijos planavimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-21
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis35.78 KB
Autoriustadas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word M Valdymo spera_egzui_valdymo [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 12 puslapių 
  • 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą