Įvadas. Reklamos samprata ir jos pagrindiniai principai. Reklamos veiklos organizavimas. Lietuvos alaus prekių ženklų konkurencingumas. Prekių ženklas Lietuvos alaus rinkoje. Lietuvos aludarių prekių ženklo konkurencingumo palyginimas. Prekių ženklo konkurencingumo tyrimo išvados. Psichologija reklamoje. Apie muzikalų alų. Moters vaidmuo reklamoje. Reklamos priemonės ir jų klasifikavimas. Reklama spaudoje. Spausdinta reklama. Elektroninių komunikacijos priemonių reklama. Tiesioginio atsako reklama. Kino (video) reklama. Reklama ant transporto priemonių, reklama ore. Išorinė reklama. Demonstracinė reklama. Reklama pardavimo ar paslaugų suteikimo vietose. Reklamos efektyvumo įvertinimas. Ekonominis reklamos efektyvumas. Komunikacinis reklamos efektyvumas (socialinis ir psichologinis). Patarimai efektyviai reklamai. Išvados.
Reklama XXI amžiuje didelė ir vis auganti industrijos šaka. Reklama ne tik suteikia reikalingos informacijos apie prekes bei paslaugas, bet ir skatina vartotojų pasirinkimą, padeda jiems tinkamai apsispręsti.
Organizuojant reklaminę kampaniją itin svarbu tinkamai parinkti reklamos priemones, kurių spektras yra labai platus, be to, kuriantis naujoms komunikacijos rūšims, nuolat atsiranda ir naujų reklamos priemonių. Pvz., per pastaruosius dešimtmečius, vystantis kompiuterinei technikai ir plečiantis jos galimybėms, reklamos versle žaibiškai buvo pradėti naudoti kompiuteriniai tinklai ir sukurta pasaulinė interneto sistema, padėjusi paplisti tarptautinei reklamai.
Natūralu, kad kiekviena įmonė, išleidusi pinigus reklaminei kampanijai, tikisi juos susigrąžinti per padidėjusią vartotojų paklausą reklamuojamai produkcijai. Tačiau didesnės vartotojų paklausos galima tikėtis tik tada, kada reklaminės priemonės pasiteisina, t. y. būna efektyvios.
Reklamos priemonių efektyvumo vertinimas yra sudėtingas, bet kartu ir labai reikalingas procesas, kurį priimtina nagrinėti ekonominiu, socialiniu ir psichologiniu aspektais.Vertinimo metodai nėra visuotini, neklaidingi, tačiau duoda tam tikrą orientyrą keisti reklamos priemones, jų rūšis, tobulinti atskirų reklamos priemonių efektyvumo didinimo galimybes. Visi šie išvardinti aspektai tinka ir maisto pramonės produktų reklamos priemonėms įvertinti.
Problema – reklamos priemonių efektyvumo nustatymo sudėtingumas.
Šio darbo tikslas – išsiaiškinti pagrindinius reklamos principus maisto pramonės srityje, išnagrinėti reklamos priemonių efektyvumo nustatymo aspektus.
Uždaviniai:
1. Remiantis literatūros analize, išsiaiškinti pagrindinius maisto pramonės produktų reklamos principus.
2. Išskirti pagrindines maisto produktų reklamoje naudojamas priemones.
3. Išsiaiškinti reklamos priemonių efektyvumo aspektus.
4. Pateikti efektyvio reklamos kriterijus.
Ruošiant šį darbą buvo panaudota mokslinė bei publicistinė literatūra, statistinė informacija, internetiniai šaltiniai. ...