Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: stogų dengimas ir remontas UAB "Stogda"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Marketingo planas: stogų dengimas ir remontas UAB "Stogda"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įmonė veiklos sritis: statybinių medžiagų pardavimo paslaugos, stogų dengimas ir remontas, konsultavimo paslaugos. Santrauka. Marketingo apžvalga. Įmonės misija ir vizija. Įmonės tikslai. Paslaugos aprašymas. Įmonės prekių asortimentas. Rinkos dalyviai ir konkurencinė analizė. Vartotojai. Tiekėjai. Konkurentai. Įmonės veiklos rezultatai. Marketingo tikslai. Įmonės perspektyvų tyrimas. Marketingo strategija. Strategijos planavimas. Rėmimo strategija. Kainos strategija. Marketingo veiksmų programa. Pelno nuostolio prognozė. Marketingo kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Pagerėjusi ekonominė situacija Lietuvoje lėmė padidėjusią statybos apimtį. Mažų ir didelių statybinių medžiagų parduotuvių susikūrimui didelės įtakos turi pirkėjai, vis daugiau lėšų skiriantys statybos darbams ar remontui.
Keičiantis varotojų poreikiams ir didėjant statybinių medžiagų paklausai, atsiranda galimybė kurtis naujoms statybos įmonėms, teikiančioms vartotojams įvairias paslaugas. Esant dideliam konkurentų ratui, įmonė turi pritraukti kuo daugiau vartotojų, gauti pelną ir išsilaikyti rinkoje.
Šiuo metu Lietuvoje atsiranda vis daugiau individualių gyvenamųjų namų, taip pat ir namų bendrijų, kurių statyba neapsieina be stogo dengimo darbų. Namo stogas yra viena iš pagrindinių pastato sudėtinių dalių. Stogas saugo nuo atmosferos "išdaigų"- lietaus, sniego, vėjo, saulės ir kt. ne tik mus, bet ir gyvybiškai svarbias pastato dalis, konstrukcijas, gaminius. Taip pat stogas dar yra ir viena iš brangiausių pastato dalių - tiek pati medžiaga, tiek darbo sąnaudos teisingam ir kvalifikuotam jos uždengimui. Todėl labai svarbu teisingai pasirinkti stogo dangą, atsižvelgiant į namo architektūrinę išraišką, namo tipą, stogo nuolydį, techninius ir ekonominius reikalavimus. Lietuvos gyventojai renkasi kokybiškas, patikimas ir ilgaamžiškas slogo dangas, atsisakydami menkaverčių, pigių, bet dėl sudėtingos ekonominės šalies padėties vis dar populiarių. Padidėjo architektūriniai reikalavimai ir išaugo individuali statyba - tai rodo padidėję šlaitinių stogo dangų pardavimai. Vis didesnį pritaikymą randa naujos stogų dangos: membranos, plėvelės, bituminiai lakštai. Asbestinio šiferio didesnius pardavimus sąlygojo draudimo įsigaliojimas (nuo 2001 m). Stogams gana daug naudojama skardos gaminių.
Dėl padidėjusio vartotojų poreikio atsirado galimybė susikurti įmonei "STOGDA", kuri teks statybinių mediagų pardavimo, stogų dengimo ir remonto paslaugas ir konsultuos stogų dengimo klausimais.
Rinkos ekonomikos sąlygomis, įmonės valdymas tampa sudėtingu, nes įmonė nuolat veikia aplinkos pokyčiai. Kadangi įmonė negali ignoruoti aplinkos veiksmų, kurie nuolat kisdami sudaro tarpusavyje susijusius įvairių problemų, apribojimų ir galimybių sferą, įmonei reikalinga veikla, kuri padėtų prisitaikyti prie greitai kintančių aplinkos sąlygų. Ši veikla- tai marketingo strategijos ir marketingo plano sudarymas, kurie padeda numatyti įmonės veiksmus, pakitus išorinės aplinkos sąlygoms.
Šis marketingo planas yra sudaromas uždarąjai akcinei bendrovei "STOGDA" , kuris turėtų padėti įmonei įsitvirtinti rinkoje. Plane formuojamos įmonės užduotys ir tikslai. Didžiausias dėmesys skiriamas įvedamų prekių (......) pardavimo ir paslaugų teikimo marketingo kompleksui suformuoti ir jo padariniams prognozuoti.
Taip pat nagrinėjama tiek pačios įmonės, tiek artimiausių jos konkurentų vwikla, pranašumai bei trūkumai. Taigi šio kursinio darbo tikslas yra sukurti įmonės, užsiimančios statybinių medžiagų pardavimu bei stogų dengimo bei remonto darbais, marketingo planą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis42.09 KB
Autoriusgadas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJ. Naimavičienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasStatybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas stogu dengimas ir remontas UAB Stogda [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • J. Naimavičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą