Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujų ir naudotų automobilių kainų dinamika 2000 – 2004 metais
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Naujų ir naudotų automobilių kainų dinamika 2000 – 2004 metais

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Pirkėjo jautrumas kainai. Automobilių pardavimų analizė. Automobilių kainų analizė. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

Tyrimo objektas. Naujų ir naudotų automobilių kainos 2000 – 2004 m.

Tyrimo tikslas. Išanalizuoti naujų ir naudotų automobilių kainų dinamiką 2000 – 2004 m.

Tyrimo uždaviniai.
1. Susipažinti su automobilių rinka, patraukliausiais automobiliais.
2. Išanalizuoti naujų automobilių kainas 2000 – 2004 m.
3. Išanalizuoti naudotų automobilių kainas 2000 – 2004 m.
4. Apskaičiuoti kainų prognozes ateinantiems metams.


Vartojimo prekių rinkoje nuolat ir pastoviai susiduriama su pirkėju, kuris blogai informuotas apie rinkoje esančias alternatyvas, veikia ne pačiu racionaliausiu būdu, o kartais linkęs į "parodomąjį" vartojimą, kurio esmę yra aprašęs amerikiečių ekonomistas Torstenas Veblenas. Veblenas priėjo išvados, kad po to kai žmonės patenkina savo pagrindinius materialinius poreikius, jų elgesį pradeda lemti "demonstratyvaus išlaidumo dėsnis". Žmonės pradeda pirkti tam, kad parodytų aplinkiniams savo gerbūvį ir pabrėžtų pasiektą gyvenime sėkmę. Tai ypač būdinga labiausiai pasiturintiems visuomenės sluoksniams.
Vebleno išvadų patvirtinimą be vargo galime rasti ir Lietuvos rinkoje patyrinėjus, kam pasiturintys pirkėjai teikia pirmenybę pirkdami automobilius, baldus, drabužius ir pan.
Dėl to, reikia žinoti veiksnius, nuo kurių priklauso, kaip viena ar kita pirkėjų grupė suvokia kainą. Tokį tyrimą reikia atlikti kiekvienai rinkos nišai. Dažniausiai skiriama dešimt veiksnių, kurie apibūdina pirkėjų jautrumą kainai:
1. Prekių sukeičiamumas.
2. Unikalumas
3. Persiorientavimo išlaidos.
4. Palyginimo sunkumai.
5. Kokybės įvertinimas pagal kainą.
6. Prekės brangumas.
7. Galutinio rezultato reikšmingumas.
8. Galimybė paskirstyti išlaidas.
9. "Teisingos" kainos matas.
10. Atsargų kaupimo galimybė.
11. Prekių pakaitalai efektas.
Dažniausiai pirkėjas skęsta informacijoje ir savo samprotavimus apie prekes bei jų kainas grindžia tomis žinių nuotrupomis, kurias vienu ar kitu būdu pavyko gauti. Todėl dažnai tenka susidurti su prekių sukeičiamumo suvokimu. Šiuo atveju nusprendžiama pirkti ar ne sugretinus vartojimo alternatyvas pagal asmeninį supratimą apie esamas sukeičiamas prekes bei jų kainas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-31
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis581.21 KB
AutoriusLoreta
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasasist. J. Krumplytė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Nauju ir naudotu automobiliu kainu dinamika 2000 2004 metais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • asist. J. Krumplytė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą